05
10
2023
Wnuczka Elvisa Presleya nową ambasadorką Chanel
Instagram @rileykeough
Riley Keough nie miała standardowego dzieciństwa.
Na pierwszą okładkę trafiła, kiedy miała zaledwie kilka
miesięcy, a mieszkać zdarzało jej się zarówno w Graceland,
jak i należącej do Michaela Jacksona posiadłości Neverland.
Od kiedy była małą dziewczynką, wiedziała, że kino jest jej ogromną miłością, ale również pomysłem na przyszłość. Na szczęście jako pierworodna córka Lisy Marie Presley i Danny’ego Keougha i wnuczka króla popu, talent miała zapisany w genach. Od ekranowego debiutu w 2010 roku wystąpiła w takich produkcjach jak „Mad Max: Na drodze gniewu”, “Domek w górach”, “Zola” czy osadzonym w świecie muzycznym lat 70. XX wieku serialu “Daisy Jones and the Six”.
Polecamy: Mariaż mody ze sztuką: Chanel patronem Opery Paryskiej
Instagram @rileykeough
Najważniejsze są jednak dla niej wyzwania reżyserskie.
Keough jest współzałożycielką firmy produkcyjnej Felix Culpa,
która ma na celu opowiadanie odważnych, przekraczających granice
i emocjonalnych historii, które rzucają wyzwanie widzom.
Talent reżyserki Keough został doceniony podczas zeszłorocznego
festiwalu w Cannes, gdzie “War Pony” uhonorowano Złotą Kamerą.
Instagram @rileykeough
Do listy osiągnięć artystka może teraz dopisać
współpracę z francuskim domem mody.
Riley Keough została mianowana ambasadorką Chanel
i pojawi się w kampanii kolekcji ready-to-wear
SS 2024 autorstwa Virginie Viard.
Wierna marce Chanel przez ostatnie dziesięć lat, aktorka projekty domu mody wybierała czerwone dywany i inne prestiżowe wydarzenia, w tym na ceremonię rozdania Złotych Globów w 2017 r. Wzięła również udział w pokazach kolekcji Cruise 2023/24 zorganizowanym w Los Angeles, jak i haute couture jesień-zima 2023 nad brzegiem Sekwany.
Niedawno z pierwszego rzędu oglądała również pokaz kolekcji
ready-to-wear 2024, który odbył się podczas zakończonego
niedawno tygodnia mody w Paryżu.
Materiały prasowe