10
08
2023
Wielki powrót supermodelek w kampanii Victoria’s Secret
Victoria’s Secret / Mikael Jansson
Naomi Campbell, Gisele Bündchen i Candice Swanepoel
powracają jako aniołki Victoria’s Secret.
Supermodelki wystąpiły na kartach
najnowszej kampanii marki promującej kolekcję
biustonoszy, bielizny, halek i szlafroków "The Icon".
Aniołki Victoria’s Secret w najnowszej kampanii
W 2019 roku Leslie Wexner, prezes istniejącej od 1977 roku firmy, zapowiedział, że kultowe pokazy Victoria’s Secret znikają z telewizji. Było to spowodowane coraz głośniejszą krytyką skierowaną w stronę markę i zarzutami, że show z aniołkami jedynie uprzedmiatawia kobiety. "Potrzeba nam świeżego spojrzenia na wszystkie działania związane z marką Victoria's Secret. Musimy iść z duchem czasu, a co za tym idzie - być otwarci na radykalne zmiany", napisał w oficjalnym oświadczeniu Wexner.
Teraz jedne z najbardziej znanych Aniołków powracają.
Victoria’s Secret zaprosiła do współpracy przy najnowszej kampanii supermodelki Gisele Bündchen, Candice Swanepoel i Adrianę Limę.
W bieliźnie z linii "The Icon" zapozowała także Naomi Campbell.
Jedna z najbardziej ikonicznych modelek wielokrotnie
występowała na pokazach Victoria’s Secret, jednak
nigdy oficjalnie nie uzyskała tytułu Aniołka.
Jak później przyznała w wywiadzie dla brytyjskiego
magazynu "The Sun", było to spowodowane kwestią
finansową. — Nie było ich na mnie stać — powiedziała.
Victoria’s Secret / Mikael Jansson
Kolekcja "The Icon" Victoria’s Secret
Kampania, sfotografowana przez Mikaela Janssona i wystylizowana
przez Camillę Nickerson, przedstawia także nowe
ambasadorki marki - Palomę Elesser, Adut Akech,
Emily Ratajkowski i Hailey Bieber.
Wszystkie modelki zaprezentowały bieliznę z kolekcji "The Icon", która obejmuje pierwszy w swoim rodzaju biustonosz push-up demi wykonany z piankowych miseczek zaprojektowanych tak, aby dopasować się do ciała użytkownika. "Kolekcja Icon została stworzona w celu podkreślenia naturalnego kształtu, pozostając jednocześnie wierną wspierającemu i bezszwowemu wyglądowi, który kochamy", napisał w komunikacie prasowym dyrektor ds. projektowania marki, Janie Schaffer.
"To ekscytująca, podniosła kolekcja, którą można dodać
do swojej garderoby, umacniając przekaz,
że wszyscy jesteśmy ikonami", dodał.
Victoria’s Secret / Mikael Jansson