26
05
2017
Valletta & JAC dla Oliver Peoples: Kampania na 30-lecie marki
Oliver Peoples
Amber Valletta i Monika Jagaciak – piękności reprezentujące dwie generacje top modelek – zostały gwiazdami urodzinowej kampanii Oliver Peoples.
Z okazji swojego 30-lecia marka okularów z Los Angeles zaangażowała do sesji legendarnego fotografa Petera Lindbergha, który stworzył nastrojową sesję w czarno-białej tonacji. Letnie portrety zostały uwiecznione na słonecznym tle kalifornijskiego parku Joshua Tree, a obok Amber i JAC przed obiektywem stanęli także modele Alex Lundqvist i Jakob Dylan.
Na pierwszym planie królują ikoniczne modele przeciwsłoneczne od Oliver Peoples, takie jak pantos O’Malley, lenonki After Midnight, aviatorki Sayer, oversizowe Anetta i Elsie, a także oprawki w wersji korekcyjnej. Całość dopełniają stonowane, klasyczne stylizacje ujawniające ponadczasowy charakter projektów Oliver Peoples.
Oliver Peoples
Oliver Peoples
Oliver Peoples
Oliver Peoples
Oliver Peoples
Oliver Peoples
Oliver Peoples