22
03
2021
Trzy pokolenia kobiet w kampanii Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9
Po wielu kampaniach z udziałem modelek o różnych kształtach, rozmiarach i typach urody, Nudyess postanowiła zrobić kolejny krok w budowaniu filozofii swojej marki. Twarzami letniej kolekcji zostały cztery wyjątkowe kobiety w wieku od 27 do 86 lat: Helena Norowicz, Lidia Popiel, Maja Salamon i Ewa Witkowska. Za obiektywem stanął duet Tatiana Pancewicz & Karol Wysmyk.
Tradycyjnie dla Nudyess, na pierwszym planie można oglądać
klasyczne sukienki midi i mini, topy i spódnice, a także wygodne
legginsy i body, a wszystko w odcieniach beżu i ecru.
Wszystkie projekty zostały uszyte w polskiej szwalni
z wysokiej jakości certyfikowanej, prążkowanej dzianiny.
Nudyess Chapter 9
„ ”
Tą kampanią chcemy zwrócić uwagę na bardzo ważną kwestię,
czyli wiek. Wszechobecny kult młodości powoduje, że często
kobiety w wieku dojrzałym stają się pomijane i niezauważane.
My zaś chciałyśmy pokazać, że dojrzałość jest piękna, a kobieta
po pięćdziesiątce, sześćdziesiątce czy siedemdziesiątce może nosić
te same ubrania co młodsze kobiety i wyglądać równie dobrze.
– Sandra Do Manh & Agnieszka Sołoń,
Nudyess
Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9
Nudyess Chapter 9