11
09
2024
Trendy 2024: Answear.com z nową kampanią na jesień. Króluje czerwień, odważne kroje, a w tle piękne wspomnienia
Answear.com
W sezonie jesień-zima 2024 z Answear.com ubieramy
życie w to, co cenne. Zanim na dobre pochłonie nas nostalgiczna i
szarobura aura, Answear.com dba o to byśmy zaopatrzyły
swoją garderobę w pełne wyrazistych wspomnień ubrania, które
każdorazowo będą wywoływać emocje, które pozostaną z nami na dłużej.
Zachwycające kolory, w tym obłędna czerwień, która
w kampanii gra pierwsze skrzypce, fasony i materiały to synonim
jesiennego stylu z Answear.com, a przepięknym
ubraniom towarzyszy także niesamowita kampania.
Zrealizowane w malowniczej Lizbonie zdjęcia, urzekają swoją
wizualną estetyką. Każde ujęcie jest starannie skomponowane,
aby podkreślić piękno chwil, które warto zachować na
zawsze. Lizbona, z jej magicznym światłem,
charakterem i kulturą stanowi idealne
tło dla opowieści o modzie, która jest bliska życiu i emocjom.
Za reżyserię odpowiada Stella Consonni, ceniona za swoją
wrażliwość i talent do uchwycenia subtelnych
emocji i piękna codziennych chwil.
Answear.com
Answear.com na jesień 2024 - „Ubierz życie w to co cenne”
„Chciałabym nosić skrzydlatego smoka, jak
za dawnych czasów. Zachwycającego i nieuchwytnego…”
Zaczynające się tymi słowami wideo, w najnowszej kampanii Answear.com na sezon jesień-zima 2024, łączy poetycką tonację z wyjątkową dbałością o detale. To moda, która nie tylko zdobi, ale i opowiada historie – te, które zostają z nami na długo. Jesień skłania nas przecież do refleksji, kontemplacji i zanurzenia się w głębokich emocjach. To również moment, kiedy moda nabiera szczególnego znaczenia – staje się nie tylko wyrazem stylu, manifestem naszych wewnętrznych wartości, ale także, (a może przede wszystkim) polem do zabawy i eksperymentowania z nieogranymi przez nas wcześniej połączeniami.
Podobnie jak w życiu, Answear.com rozumie, że każda chwila ma znaczenie, dlatego chce pozwolić nam ją zapisać we wspomnieniach w możliwie najlepszy sposób - poprzez ubrania. Hasło przewodnie kampanii, "Ubierz życie w to, co cenne" doskonale oddaje istotę tego, co marka chce przekazać. Moda towarzyszy nam w najważniejszych momentach, jest tłem dla wspomnień, które zostają z nami na zawsze. Answear.com wierzy, że wartość ubrań nie polega jedynie na ich estetyce, ale przede wszystkim na emocjach, jakie wzbudzają i wspomnieniach, jakie z nimi wiążemy.
Ta moda mówi o chwilach i ludziach
w naszym życiu – jedynych, poza nami,
świadkach najważniejszych momentów.
Answear.com - wyjątkowe ubrania na jesień 2024
Ognista, soczysta i łapiąca spojrzenia. Nie da się ukryć, że
czerwień to wiodący kolor w selekcji
Answear.com na jesień 2024. To nie tylko symbol dominacji,
oznaczający siłę oraz podnoszenie pewność siebie, ale także
podkreślenie wszelkich rodzajów zmysłowości i subtelności.
"Czerwień jest kolorem, który zawsze przyciąga uwagę,
ale w tej stylizacji staje się symbolem siły i niezależności"
- mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu
wizerunkowego Answear.com.
Nic dziwnego, że najbardziej zapadającym w pamięć elementem kampanii jest właśnie oszałamiająca czerwona kreacja, którą, w elektryzującym wideo, nosi aktorka i modelka Fatima Brunengo. Stylizacja - pełna mocy i charakteru i składająca się z przeźroczystej sukienki zestawionej ze skórzaną bomberką w tym samym kolorze, dopełniona rękawiczkami z połyskującego materiału, torebką oraz złotą biżuterią, to coś więcej niż tylko total red look – to manifestacja odwagi i pewności siebie.
Stylizacja nie tylko zachwyca swoją estetyką, ale też zapada
w pamięć, tworząc niepowtarzalny obraz kobiecości.
Answear.com
Answear.com jesień 2024 - Premium Fashion Brands
Inne propozycje marki są równie intrygujące i zapadają
w pamięć niczym najcudowniejszy krajobraz. Jesienna
kampania Answear.com to przecież hołd dla jakości i
piękna, gdzie wzory, struktury, tkaniny, kolory czy
fasony przenikają się ze sobą i tworzą wyjątkową jesienną
estetykę. W ofercie marki znajdziemy
również klasyczne, biurowe garnitury w beżach,
sukienki w ciekawe printy, spektakularne kreacje na wielkie
wyjścia, knitwear idealny na niepogodę czy oversizowe
trencze do zadań specjalnych to tylko przedsmak tego co na nas czeka.
Wofercie online, a także w jedynym stacjonarnym Answear Concept Store w Warszawie, znajdziemy starannie wyselekcjonowane produkty od światowych marek premium, które są symbolem ponadczasowego stylu i elegancji. Zaczynając od skandynawskich marek takich jak Gestuz czy Herskind, przez włoską klasykę widoczną u Pinko czy Elisabetty Franchi oraz sportowy luz spotykany u Adidas Originals czy The North Face, aż po światowej sławy projektantów takich jak Victoria Beckham, Tommy Hilfiger czy Karl Lagerfeld - każdy może być pewien, że znajdzie dla siebie coś dobrego.
Marka stara się, aby w asortymencie znajdowały się ubrania,
które można nosić z dumą. Wiedząc, że każdy element
garderoby został zaprojektowany
z myślą o osobach, ceniących sobie nie
tylko modę, ale i to, co ona wyraża. Bo na jesień 2024
Answear.com ubiera życie w to co cenne.
Materiał sponsorowany