05
04
2023
Torebka CHANEL 22 w kampanii z udziałem Jennie Kim
CHANEL 22
Twarzą najnowszej kampanii CHANEL 22 została Jennie Kim
z południowokoreańskiej grupy K-popowej – Blackpink.
Koreanka miała już okazję pozować w roli ambasadorki biżuterii
Coco Crush i Coco Neige od CHANEL, a także jest regularnie
widywana w pierwszym rzędzie podczas pokazów marki.
Nowa współpraca między piosenkarką a domem mody została zaanonsowana sesją autorstwa duetu Inez & Vinoodh. Kadry powstały na tle tradycyjnej architektury Seulu, a sesję dopełnia klipowe wideo, które zaaranżowano w technice kolażu, by zaakcentować młodzieńczą energię Seulu. Nowa kampania Chanel jest wyjątkowa dla Jennie Kim – 22 to szczęśliwa liczba artystki, gdyż mając dokładnie tyle lat wydała swój pierwszy album solowy, a ponadto w 2022 roku wraz z Blackpink ruszyła w przełomową, międzynarodową trasę koncertową.
Na pierwszym jest tutaj torebka CHANEL 22 autorstwa
Virginie Viard, a jej prosta nazwa nawiązuje do roku powstania.
Miękki, ściągany worek na metalowo-skórzanym łańcuszku
zadebiutował w kolekcji SS 2023 i uzyskał klasyczną
kolorystykę czerni, soczystego różu, bieli oraz beżu nude.
CHANEL 22
W palecie kolorów CHANEL 22 można również znaleźć tak
niesztampowe odcienie, jak bananowy żółty, metaliczny
miedziany, groszkowa zieleń, srebrny metalik czy przecierany denim.
Projekt zachwyca swoją kreatywną ponadczasowością dzięki komfortowej linii, plastycznej skórze z pikowaniami oraz licznym zdobieniom, takim jak krótszy, podwójny łańcuszek przeplatany skórą do noszenia na ramieniu, duże, metalowe logo na froncie czy charms-medalion z podwójnym C. Niektóre odsłony są również wyposażone w elegancki perłowy pasek.
CHANEL 22