06
12
2017
Top 10 domów mody na Instagramie w 2017 roku
Instagram @chanelofficial
Grudzień to doskonały czas na podsumowanie 2017 roku. Swoje statystyki dotyczące profili ze świata mody ujawnił Instagram i w tym tygodniu do listy topowych modelek w social media dołączył ranking domów mody, które mogą pochwalić się największym przyrostem followersów w ostatnich miesiącach.
Największą popularność zdobył dom mody Chanel. W tym momencie
profil marki śledzi aż 25,2 mln użytkowników, co równocześnie
oznacza wzrost o 9,6 mln.
Na drugiej pozycji uplasowało się Gucci, które zdobywa fanów szczególnie wśród młodszego pokolenia konsumentów. Obecnie Instagram włoskiego brandu obserwuje o 8,1 mln osób więcej niż w minionych latach. Bardzo wysokiej liczby followersów doczekał się także dom mody Louis Vuitton (wzrost o 7 mln), Dior (5,9 mln) i Victoria Beckham (5,7 mln).
Obok luksusowych szyldów pojawiła się także jedna marka streetwear'owa – Supreme, które obecnie może pochwalić się liczbą 8,1 mln followersów, z czego 4,8 mln kliknęło przycisk Follow w tym roku. Kolejne pozycje zajęły dwa włoskie domy mody z historią: Dolce & Gabbana (4,5 mln nowych obserwujących więcej) i Prada (4,3 mln więcej).
Ranking TOP 10 najpopularniejszych brandów modowych na Instagramie
zamknęła marka Calvin Klein, która w odświeżonej odsłonie kreowanej
przez Rafa Simonsa przyciągnęła dodatkowe 3,9 mln followersów,
a także Versace, któremu przybyło 10,6 mln nowych obserwatorów.