Twarzą nowej kampanii TONNY eyewear przygotowanej na sezon

Spring - Summer 2018 została Kasia Smolińska.

 

 

Zdjęcia powstały na hiszpańskim wybrzeżu.

 

 

Marka TONNY istnieje na polskim rynku od 2003 roku. Lata pracy nad doskonaleniem jakości i designu pozwoliły na dostarczenie produktu spełniającego najwyższe oczekiwania. Oprawy cechują się nowoczesnym wzornictwem odpowiadającym najnowszym trendom, wysoką jakością użytych komponentów oraz wykorzystaniem najnowszych technologii. Kierowane są do osób ceniących klasyczną elegancję, ale również podążających za modą i szukających w okularach charakteru, a nie tylko niezbędnego atrybutu. 

 

 

#SeeYouTrendy

 


Kolekcja TONNY proponuje kilka linii kierowanych do poszczególnych odbiorców: Linia TONNY - klasyczne, eleganckie modele, w dużej rozpiętości rozmiarowej, wykonanej z metalu oraz tworzywa. Wiele z oferowanych modeli przeznaczone są pod soczewkę progresywną. TONNY TITANIUM - oprawy wykonane z materiału cechującego się dużą wytrzymałością, lekkiego i elastycznego. TONNY PREMIUM - oprawy o wyszukanym designie, odważnej konstrukcji, niebanalnych zestawieniach kolorystycznych dla osób chcących podkreślić osobowość.

 

 

TONNY.pl