01
09
2016
Tommy Ton dla Michael Kors: Uliczna kampania fw 2016/17
Tommy Ton dla Michael Kors
Tommy Ton, jeden z pionierów streetstyle photography i fotograf od lat dokumentujący modę uliczną na całym świecie, wykonał kampanię reklamową dla Michaela Korsa. Nowy projekt to duży krok nie tylko dla Tona, ale i amerykańskiej marki, która dotychczas słynęła ze stylizowanych sesji wizerunkowych z udziałem top modelek.
Seria zdjęć zamkniętych pod hasłem The Walk prezentuje jesienne
modele torebek MICHAEL KORS.
Do sesji Tommy Ton zaprosił królowe streetstyle'u, znane z wyjątkowego stylu off duty podczas pokazów mody: grecką księżniczkę Olimpię, wokalistkę Solange Knowles oraz modelki Soo Joo Park i Ninę Agdal. Plan zdjęciowy zorganizowano nigdzie indziej, a w stolicy ulicznego szyku – Nowym Jorku.
Tommy Ton dla Michael Kors
Celem Tommy'ego było uchwycenie naturalnego, nonszalanckiego stylu prosto z wielkomiejskich ulic. Aby nadać swoim fotografiom autentyczności, fotograf poprosił każdą z bohaterek o samodzielnie wystylizowanie się oraz unikanie sztucznego pozowania. Efekt? Codzienne zdjęcia szykownych mieszkanek metropolii. Tommy Ton nie zapomniał także o wkomponowaniu swojego znaku rozpoznawczego – zoomu na szykowne detale.
Wszyscy fani brandu Michael Kors mogą współuczestniczyć w promocji marki. Wystarczy umieścić na Instagramie zdjęcie z ulubionym dodatkiem Michael Kors
i oznaczyć je hashtagiem #SidewalkSpotted.
Tommy Ton dla Michael Kors
Tommy Ton dla Michael Kors
Tommy Ton dla Michael Kors