05
11
2015
Tiffany & Co. Holiday 2015: Joy Comes Out of the Blue
Tiffany & Co. Holiday 2015
Boże Narodzenie to najbardziej rodzinny czas w roku. Doskonale wie o tym marka Tiffany & Co. i stąd czerpie pomysł na kampanię Holiday 2015. Na zdjęciach autorstwa Mario Sorrenti modele pozują w towarzystwie swoich prawdziwych rodzin, aby autentycznie celebrować miłość i familijne ciepło. I tak, przed obiektywem stanęli Brad Kroenig wraz z synami Hudsonem i Jamesonem, Anja Rubik z mężem Sashą oraz trójka braci i dziecięcych modeli: Elijah, Kieran i Braden Crothers.
Na każdą kolekcję Tiffany & Co. składają się skarby upamiętniające ważne chwile oraz ponadczasowe modele, które można przekazywać z pokolenia na pokolenie.
Wśród tegorocznych świątecznych projektów pojawiają się bogato zdobione pierścionki z linii Tiffany Celebration Rings, minimalistyczne obrączki i proste naszyjniki z symbolem litery T z serii Tiffany T, a także ażurowe bransolety z kolekcji The Atlas. Jak głosi hasło reklamowe Joy Comes Out of the Blue, radość przychodzi znienacka, ale także w niebieskich pudełeczkach sygnowanych Tiffany & Co.
„ ”
Wierzymy w autentyczność. Radość leży w uczuciach, jakimi ludzie darzą siebie nawzajem.
– Caroline Naggiar, szefowa marketingu Tiffany & Co.
Tiffany & Co. Holiday 2015
Tiffany & Co. Holiday 2015