12
02
2016
Tęczowa kampania ZARA ss 2016 by Mario Sorrenti
ZARA ss 2016
Do sieci trafiły właśnie długo oczekiwane ujęcia lansujące wiosenno-letnią kolekcję Zary. Hiszpańska sieciówka postanowiła zaangażować do sesji najgorętsze nazwiska sezonu: Frederikke Sofie (ostatnio widzianą na okładce i-D Magazine Pre-Spring 2016), Lineisy Montero (znaną m.in. z nowej kampanii Chanel), Vanessę Moody (twarz Fendi ss 2016) oraz Julię Bergshoeff (gwiazdę z okładki wrześniowego VOGUE Germany).
Wszystkie cztery modelki po raz pierwszy miały okazję wystąpić pod szyldem marki Zara. Za obiektywem stanął włoski fotograf Mario Sorrenti, a o stylizacje zadbała Francesca Burns, londyńska konsultantka i redaktor brytyjskiej edycji VOGUE'a.
Tym razem Zara zdecydowała się odejść od typowych sesji wizerunkowych zamkniętych w kameralnej przestrzeni studia.
Kampania ss 2016 zachwyca bezkresem oceanu i plastycznością zielonych łąk. Całość spowija kolorowa mgiełka ze świec dymnych, która nadaje ujęciom festiwalowego klimatu. Prześwietlone słońcem fotografie oczarowują senną letnią atmosferą i i zwiewnymi kreacjami, zaś nocne portrety zagrzewają do zabawy nad brzegiem morza.
ZARA ss 2016
ZARA ss 2016
ZARA ss 2016
ZARA ss 2016
ZARA ss 2016
ZARA ss 2016
ZARA ss 2016
ZARA ss 2016
ZARA ss 2016
ZARA ss 2016
ZARA ss 2016