29
02
2024
Stylowe okulary dla niej i dla niego w najnowszej kolekcji Boss Eyewear
BOSS Eyewear SS24
Marka BOSS powraca z kolejną odsłoną kampanii na wiosną-lato 2024,
tym razem w centrum stawiając nową kolekcję okularów
przeciwsłonecznych i korekcyjnych dla niej i dla niego.
Ambasadorzy BOSS, Suki Waterhouse, Matteo Berrettini i Lee Minho,
emanują na wyjątkowych kadrach pewnością siebie,
stylem i odważnym spojrzeniem w przyszłość.
BOSS Eyewear SS24
Dom mody BOSS wraca do hasła, które wyznaczało początek nowej ery
rozwoju marki, prezentując kolekcję okularów na wiosnę-lato 2024.
Inspirująca kampania #BeYourOwnBOSS celebruje życie prowadzone
według własnych zasad i niezmąconej pewności siebie.
BOSS Eyewear SS24
Ducha umacniającego hasła oddają na wyjątkowych kadrach ambasadorzy marki. Jak prawdziwy BOSS, na pierwszym planie pozują brytyjska piosenkarka i aktorka Suki Waterhouse, włoski tenisista Matteo Berrettini oraz południowokoreański aktor Lee Minho.
Każda z gwiazd wyrusza w malowniczą podróż przez labirynt,
opuszczając cień, by wkroczyć w blask światła — symbolicznie demonstrując,
w jaki sposób wybory życiowe kształtują człowieka
i pozwalają mu na bycie swoim własnym bossem.
BOSS Eyewear SS24
W tym sezonie BOSS Eyewear proponuje klasykę w odświeżonym
wydaniu, która dopasowuje się do twojej garderoby, a nie na odwrót.
Projektanci marki skupili się więc na ponadczasowych sylwetkach zinterpretowanych na nowo, co zaowocowało okularami
przeciwsłonecznymi i oprawkami optycznymi o unikalnych wzorach.
Modele dostępne są w jednolitych kolorach lub odcieniach havana,
a ich wyjątkowy design uzupełniają charakterystyczne metalowe
zdobienia w postaci ikonicznych pasków BOSS.
BOSS Eyewear SS24