15
02
2016
Strategia see now-buy now Michaela Korsa i kapsułowa linia
Michael Kors ss 2016
Nowy sezon w modzie stoi pod znakiem zmian. Strategia see now-buy now – podziwiaj i kupuj od razu – zaczyna interesować coraz szersze grono twórców. Kolejni projektanci skłaniają się ku tej możliwości, zapewniając podtrzymanie ekscytacji wywołanej pokazem. Prekursorem nowej formuły jest Christopher Bailey z Burberry, który ogłosił niedawno, że wszystkie nadchodzące kolekcje trafią do sklepów nie po kilku miesiącach oczekiwania, ale od razu po ich wylansowaniu na wybiegu.
Podobną rewolucję postanowił przeprowadzić Michael Kors.
Ubrania i dodatki fw 2016/17 autorstwa amerykańskiego designera zostaną zaprezentowana na nowojorskim wybiegu w najbliższą środę (17 lutego). Wśród regularnych projektów znajdzie się także kapsułowa linia ośmiu sztuk odzieży ready-to-wear, butów i torebek. Całość bezpośrednio po show będzie dostępna w sprzedaży w nowojorskim butiku przy Madison Avenue oraz na stronie internetowej brandu.
Michael Kors ss 2016
Premierę nowej kolekcji uświetni spotkanie z gwiazdami,
ambasadorkami marki oraz prasą.
W specjalnej mini serii fw 2016/17, która błyskawicznie trafi na sklepowe wieszaki, znajdą się m.in. szary, kaszmirowy sweter i pasująca do niego spódnica, buty o fasonie mary jane z metalowym wykończeniem oraz mała torebka ozdobiona ćwiekami.
Michael Kors ss 2016
Michael Kors ss 2016
Michael Kors ss 2016
Michael Kors ss 2016
Michael Kors ss 2016