14
01
2015
StellaSport: Nowa linia adidas by Stella McCartney
StellaSport 2015
Kolaboracje międzynarodowych sieciówek i topowych projektantów są zwykle jak wakacyjne romanse: gorące, szybkie i krótkie. Ale nie w przypadku marki adidas i Stelli McCartney, którzy wystartowali ze wspólnym projektem we wrześniu 2004 roku, a ich współpraca w najlepsze i z wielkimi sukcesami trwa do dzisiaj. Pod szyldem adidas by Stella McCartney powstały już stylowe kolekcje do biegania, fitnessu, jogi, pływania, golfa, tenisa oraz triathlonu, by w nowym sezonie brand mógł zaskoczyć czymś zupełnie nowym.
Dokładnie dziesięć lat po premierze pierwszych projektów Stelli dla adidasa, do sprzedaży trafi odważniejsza linia adidas StellaSport. Dominują w niej jaskrawe kolory, wyraziste nadruki i młodzieżowe fasony, które mają przypaść do gustu młodszej grupie odbiorców oczekującej, że sportowy strój sprawdzi się nie tylko na bieżni, ale również na ulicy, w drodze na siłownię. I tak, obok legginsów, elastycznych topów i bluz z kapturem pojawiają się wielkomiejskie akcesoria - plecaki, czapki z daszkiem czy designerskie sneakersy bezbłędnie wpisujące się w trend streetwearowej mody.
- Znaleźliśmy połączenie między sportem i technologią, ale bez utraty dobrego stylu. - podkreśla Stella McCartney - Stworzyliśmy tę kolekcję, aby jeszcze raz podkreślić, że moda i sport uzupełniają nasze życie i stanowią jego sporą część.
Twarzą lookbooka promującego StellaSport została polska modelka Aneta Pająk (Mango Models). Przypomnijmy, że wcześniej można było ją oglądać w kampanii Gucci Cruise 2015, do której pozowała w obiektywie Mert & Marcus.
StellaSport 2015
StellaSport 2015
StellaSport 2015
StellaSport 2015
StellaSport 2015
StellaSport 2015