13
07
2014
Retro nawiązania w kampanii Saint Laurent fw 2014/15
Saint Laurent fw 2014/15
Hedi Slimane jeszcze długo nie zdecyduje się na zmianę konwencji strategii promocyjnej marki Saint Laurent. Proste, przenikliwe, czarno-białe portrety stanowią już od kilku sezonów jej znak rozpoznawczy w gąszczu kampanii wielkich domów mody, wyrażając równocześnie uwielbienie dla klasyki i mrocznego rock'n'rolla.
Kampania fw 2014/15 kontynuuje te założenia - nowa twarz marki, 20-letnia Rosjanka Valery Kaufman (debiutowała jako semi-exclusive na wybiegu Alexandra Wanga ss 2012), pozuje przed obiektywem Slimane w nieśmiertelnej palecie B&W. Ujęcia sa mocne, nonszalanckie, na wskroś paryskie i wystarczająco nostalgiczne, aby eksponować retro inspiracje kipiące z każdego skrawka materiału. I tak, biżuteryjne guziki, pensjonarski kołnierzyk i białe mankiety odwołują się do stylu lat 60., podczas gdy nabijana ćwiekami ramoneska i cekinowa sukienka przypominają dyskotekową erę 80s. Ciąg dalszy nastąpi.
#t=160
Saint Laurent fw 2014/15
Saint Laurent fw 2014/15