19
09
2022
Rebranding marki Tous: Nowe oblicze i nowy kierunek rozwoju
Tous
Ten sezon stoi pod znakiem dużej rewolucji w Tous.
Marka odkrywa zmienione logo, estetykę i język
wizualny, który oddaje nowy kierunek rozwoju.
Ewolucja Tous koncentruje się wokół wyrażania siebie i indywidualizmu. Od teraz marka interpretuje swoje trzy wieloletnie symbole – kolor różowy, misia i czułość – przez przebojowość, kreatywność i poczucie humoru. Zmiana relacji z klientami będzie się objawiać w nowej strategii sprzedaży kolekcji opartej na nieregularnych, częstszych dropach. Taki model zakłada zwiększenie częstotliwości wprowadzania nowych produktów tak, aby nawiązywały do topowych trendów.
Aby podkreślić znaczenie zmian, Tous odświeża logo, które
pozostawało w niezmienionej formie od lat 90.
Nowa wersja to mocny, solidny, a jednocześnie przyjazny
projekt typograficzny o zaokrąglonych kształtach, który
łatwiej poddaje się manipulacjom graficznym
i lepiej wpisuje się w środowisko cyfrowe.
Rebranding Tous dotyczy również estetyki,
która przyświeca komunikacji firmy.
Zgodnie z nowym językiem wizualnym, ewolucję
przeszedł również kultowy miś, który za sprawą nowego,
trójwymiarowego projektu staje się źródłem inspiracji.
Koncentrując się na autoekspresji, w kolekcji główną rolę odgrywają elementy, które można łączyć ze sobą na wiele sposobów. Bazując na swoim dziedzictwie jubilerskim, Tous nadal ośmiela bawić się nowymi materiałami, które pozwalają na wprowadzenie różnej tekstury i koloru. Równocześnie marka skupia się na zrównoważonym rozwoju oraz poprawie wydajności, realizując cele przyjęte w 2020 roku z okazji swojego stulecia.
Tous
Transformacja ma wydobyć z Tous to, co najlepsze,
stawiając na jej główne założenie: indywidualizm i kreatywność.
Koncepcja ta zrodziła się dzięki pomysłowości Rosy Oriol,
która w latach 70. zrozumiała, że społeczeństwo zmienia się.
Biżuteria przestaje być kojarzona tylko z wielkimi
wydarzeniami, a staje się częścią codzienności.
Tous
Tous
Tous
Tous