15
09
2016
Ralph Lauren startuje ze strategią see-now-buy-now
Ralph Lauren fw 2016/17
Amerykańska marka Ralph Lauren jest kolejnym brandem, który postanowił przyjąć popularną ostatnio w branży strategię see-now-buy-now.
To pierwsza tak duża zmiana w domu mody odkąd jego stery przejął w listopadzie Stefan Larsson, zastępujący na stanowisku dyrektora generalnego samego założyciela, Ralpha Laurena. Wczorajszy pokaz w Nowym Jorku oznaczał więc wielki start z nową formułą. Kolekcja na sezon fw 2016/17, która w całości zadebiutowała na wybiegu (jej część zaprezentowano już podczas poprzedniego fashion week'u w lutym), natychmiast po pokazie trafi do butików oraz sklepu online.
Co ciekawe, dzisiaj odbędzie się kolejne show Ralph Lauren, tym razem przy butiku flagowym przy Madison Avenue. Wydarzenie będzie dodatkowo transmitowane na żywo, co umożliwi fanom na całym świecie podziwianie wybiegowych kreacji.
Ralph Lauren fw 2016/17
„ ”
Koniec z pokazywaniem ubrań na wybiegu i dostarczaniem ich klientom sześć miesięcy później. W dobie internetu i mediów społecznościowych trzeba się zmienić.
– Ralph Lauren
Ralph Lauren fw 2016/17
Ralph Lauren fw 2016/17
Ralph Lauren fw 2016/17
Ralph Lauren fw 2016/17
Ralph Lauren fw 2016/17
Ralph Lauren fw 2016/17
Ralph Lauren fw 2016/17