15
12
2014
Podsumowanie HUSH Warsaw - szalone zakupy, wielcy wygrani
Instagram.com/hushwrsw
ALL YOU NEED IS HUSH to hasło 5. edycji targów mody autorskiej, które ponownie pobiły rekord. Według wstępnych szacunków w dwa dni odwiedzający wydali blisko milion złotych na autorską polską modę. Goście HUSH Warsaw mogli kupić oryginalne prezenty i limitowane edycje ubrań, porozmawiać z projektantami w ich mini-butikach i przy okazji spędzić przyjemny weekend bez pośpiechu. W zakupach doradzały stylistki, a po wszystkim można było odpocząć w odprężającej strefie Martini #BEGINDESIRE.
- HUSH to uzależniające miejsce. – podsumowała projektantka biżuterii Anna Orska. 5. edycja targów w praktyce połączyła wszystkie potrzeby gości. Jeśli doszukiwać się źródła sukcesu finansowego projektu, to właśnie w zróżnicowanej ofercie dla niej i dla niego, a także obecności wielu nowych marek. Takie wyniki dają ogromną nadzieję na przyszłość rozwoju polskiego rynku mody.
Przewodni motyw ALL YOU NEED IS HUSH zainspirował Annę Piętę i Magdę Korcz do stworzenia wersji totalnej targów. – Z edycji na edycję podnosimy sobie poprzeczkę sobie i jednocześnie branży, która, mamy nadzieję, również chce rosnąć i się rozwijać. Jesteśmy wymagające i to, na czym nam zależy, to wywołać w naszych gościach efekt wow! – komentuje Magda Korcz. Organizatorki bacznie obserwują rynek polskiej mody i zapraszają na targi marki, które działają na dużą skalę i mają grono swoich wielbicieli. – Trzy miesiące temu wierna klientka HUSH Warsaw powiedziała: wszystko, czego potrzebuję, to HUSH. Postanowiłyśmy jej nie zawieść. – dodaje Anna Pięta.
Instagram.com/hushwrsw
Zwieńczeniem 5. edycji targów HUSH Warsaw była gala finałowa nagrody HUSH Selected 2014, podczas której nagrodzono projektantów w czterech kategoriach głównych. Konkurs organizowany jest z myślą o integracji osób współtworzących polską branżę mody.
Obuwie i dodatki – nagroda przyznana przez GDS marce Loft 37.
Produkt roku – nagroda przyznana przez magazyn Grazia marce est by eS.
Sesja wizerunkowa – nagroda przyznana przez magazyn K MAG marce wearso.
Konsekwencja – nagroda przyznana przez grono autorów blogów o modzie marce Diana Jankiewicz.
Specjalna, dodatkowa kategoria tegorocznego konkursu to Projektant roku #BEGINDESIRE. Trwającą przez miesiąc rywalizację wygrała Joanna Hawrot. Nagrodą główną, ufundowaną przez markę Martini i HUSH Warsaw jest profesjonalny pokaz mody w lutym 2015 roku. Dodatkowo postanowiono wyróżnić Luizę Jacob (Dream Nation) i Gosię Sobiczewską (est by eS.). Projektantki pokażą w lutym kolekcje kapsułowe w duchu #BEGINDESIRE.
Instagram.com/hushwrsw
HUSH Warsaw to autorski pomysł Anny Pięty i Magdy Korcz – menedżerek kultury, sztuki i designu. Od dwóch lat skutecznie łączą modę i biznes, dwa razy w roku organizując najważniejsze targi mody autorskiej w Polsce. Definiują trendy i obserwują tendencje polskiego rynku mody, wspierają projektantów w budowaniu strategii, promują polskie marki, wydają specjalistyczne publikacje, przyznają znak jakości HUSH Selected. Na liście ich sukcesów jest także HUSH Magazine, czyli pierwszy w Polsce tytuł w całości poświęcony modzie autorskiej i rzemieślnikom.
FOLLOW!
Instagram.com/hushwrsw
Instagram.com/hushwrsw
Instagram.com/hushwrsw