19
02
2016
Pierwsza po przerwie kampania John Galliano (ss 2016)
John Galliano ss 2016
Wprzededniu sezonu ss 2016 dom mody John Galliano, założony przez dawnego dyrektora kreatywnego Dior, a obecnie projektanta Maison Margiela, lansuje pierwszą od dawna kampanię reklamową. Od problemów związanych ze swoimi antysemickimi wypowiedziami, Galliano nie tylko został zwolniony ze stanowiska w Dior, ale także musiał opuścić swoją autorską markę.
Brand John Galliano nie zniknął jednak z modowej branży.
Twarzą nowej kolekcji została supermodelka Christy Turlington, sfotografowana przez duet Inez & Vinoodh. Jak zapewnia obecny dyrektor kreatywny szyldu – Bill Gaytten – Christy to idealna ambasadorka, gdyż reprezentuje ponadczasową, naturalną urodę oraz posiada wewnętrzną grację.
Po pierwszej zapowiedzi sesji, nietrudno zauważyć, że marka John Galliano odchodzi od charakterystycznej historyczno-teatralnej estetyki na rzecz stonowanych, monochromatycznych strojów i prostych portretów. Zmiana stylistyki fotografii to tylko jedna z wielu modyfikacji wewnątrz brandu.
Dom mody przeszedł zupełną metamorfozę: powstało nowe logo autorstwa Atelier Franck Durand, a odświeżony styl projektów ma być nowoczesny i wyszukany.
Instagram @johngallianoofficial