26
03
2020
Pierwsza męska kolekcja od marki NAGO
NAGO
Polska marka NAGO debiutuje z pierwszą kolekcją dla mężczyzn.
W nowej linii można znaleźć dwa modele t-shirtów – slim i classic.
Za obiektywem kampanii premierowych męskich projektów stanął Karol Grygoruk. Do sesji zaproszono wyjątkowych gości, reprezentujących różny wiek, osobowość, płeć i zainteresowania. Za każdym z bohaterów stoi inna historia, pasja i właśnie ten aspekt wyeksponowano na zdjęciach. Pozują tutaj aktywiści, graficy, muzycy, producenci – ludzie funkcjonujący na różnych polach zawodowych, którzy inspirują do twórczego działania.
Męskie koszulki NAGO zostały uszyte z certyfikowanej bawełny
organicznej i są dostępne w odcieniach czerni i bieli.
NAGO
„ ”
Od początku chcieliśmy projektować rzeczy dla chłopaków,
ale zawsze brakowało nam czasu. Stwierdziliśmy, że teraz jest
odpowiedni moment. Zostaliśmy zmobilizowani przez nasze
klientki, które bardzo chciały kupić u nas coś dla swoich przyjaciół,
chłopaków, mężów, ojców, synów oraz przez samych mężczyzn,
którzy ciągle nas pytali, kiedy pojawi się coś dla nich.
Zaczynamy od tego, co jest w centrum męskiej szafy,
czyli prostego i najbardziej istotnego elementu – t-shirtu.
– Julia Turewicz,
współzałożycielka marki
NAGO
NAGO
NAGO
NAGO
NAGO
NAGO
NAGO
NAGO
NAGO
NAGO
NAGO
NAGO