10
09
2018
Pierwsza kampania Celine pod rządami Hedi Slimane
Celine by Hedi Slimane
W oczekiwaniu na wybiegowy debiut Hedi Slimane pod szyldem Celine, świat mody analizuje pierwszą kampanię, która powstała pod rządami nowego dyrektora kreatywnego. Na instagramowym profilu marki opublikowano dwa studyjne, czarno-białe portrety, które nie mówią nic o samej kolekcji, ale zdradzają estetyczny kierunek, w którym podąża teraz paryski dom mody.
Jest surowo, minimalistycznie i trochę rock'n'roll, a całość
kreuje klimat podobny do tego, który towarzyszył
metamorfozie Saint Laurent pod wodzą Slimane.
Cała sesja, która powstała w paryskim atelier marki w lipcu,
ma prezentować przekrój pokolenia, składający się
- z młodych artystów, muzyków i modeli.
Przypomnijmy, że w ubiegłym tygodniu dom mody ogłosił zmianę logo. Nowy znak inspirowany jest oryginalną wersją logotypu z lat 60., czyli czasu, w którym marka nie kładła dużego nacisku na akcent é w nazwie. I tak, logo 2018 także pozbawiono tego detalu, a dodatkowo zmniejszyły się przestrzenie pomiędzy literami. Od teraz na ubraniach i opakowaniach będzie pojawiać się Celine z dopiskiem Paris, ale ten sam zabieg nie zostanie zastosowany w kampaniach reklamowych.
#CELINEBYHEDISLIMANE