03
09
2018
Nowe logo Céline pod rządami Hedi Slimane
Nowe logo Céline
Logo rewolucji ciąg dalszy!
Wybrany w lutym następca Phoebe Philo w Céline – Hedi Slimane –
prezentuje nową komunikację wizualną marki.
Tym samym francuski dom mody dołączył do innych topowych brandów, jak Burberry i Calvin Klein, które w ostatnim czasie zmieniły swoje logotypy pod rządami świeżo wybranych dyrektorów kreatywnych. Warto też przypomnieć, że Slimane przeprowadził w 2012 roku ogromną metamorfozę Saint Laurent, gdy zrewolucjonizował nie tylko logotyp, ale także nazwę całego szyldu.
#CELINEBYHEDISLIMANE
Otwarcie kolejnego rozdziału w historii Céline ogłoszono na Instagramie: z profilu marki zniknęły wszystkie dotychczasowe zdjęcia, a informacja o nowym logo została zaanonsowana w językach angielskim i francuskim. Aktualny od tej chwili znak inspirowany jest oryginalną wersją logotypu z lat 60., czyli czasu, w którym dom mody nie kładł dużego nacisku na akcent é w nazwie. I tak, logo 2018 także pozbawiono tego detalu, a dodatkowo zmniejszyły się przestrzenie pomiędzy literami.
Całość jest na wskroś czysta i prosta, co idealnie
wpisuje się w filozofię Céline, a równocześnie wyznacza
minimalistyczny kierunek w rozwoju pod wodzą Hedi Slimane.
Jak zostało wspomniane na Instagramie, od teraz na ubraniach
i opakowaniach będzie pojawiać się logo z dopiskiem Paris. Ten sam
zabieg nie zostanie zastosowany w kampaniach reklamowych.