09
07
2014
Piękno różnych grup etnicznych w kampanii Balmain
Balmain fw 2014/15
Dyrektor kreatywny Balmain, Olivier Rousteing, ma słabość do wielkich gwiazd. Idąc tym samym tropem co Marc Jacobs (i Miley Cyrus) oraz Donatella Versace (i Lady Gaga), twarzą kolekcji ss 2014 mianował Rihannę, tworząc jedną z najbardziej charakterystycznych i głośnych kampanii letniego sezonu. Jesienią i zimą 2014 rezygnuje co prawda z castingu w świecie muzyki, ale sięga po absolutne topy z modowej branży - czołowymi ambasadorkami Balmain fw 2014/15 ustanowił Carę Delevingne i Jourdan Dunn.
Brytyjskie ślicznotki i najlepsze przyjaciółki nie pierwszy raz wspólnie występują pod szyldem prestiżowej marki, bo miały już okazję pojawić się razem w kampaniach DKNY i YSL Beauty. Dla paryskiej marki, przed obiektywem Mario Sorrenti, pozują w towarzystwie nowych przbojowych nazwisk - Ysaunny Brito, Issa Lish, Binx Walton, Jacksona Hale oraz Kayli Scott.
- Ta kampania odzwierciedla nowe realia i możliwości w świecie mody. - ogłosił na Twitterze Rousteing, a w rozmowie z WWD dodał, że zdjęcia eksponujące piękno różnych grup etnicznych obrazują rzeczywistość współczesnych metropolii takich jak Paryż czy Nowy Jork. Zauważył również, że symbol wielokulturowości młodego pokolenia stanowi jego własna sytuacja. - Jestem czarnym facetem na czele francuskiego domu mody. - podkreśla.
Balmain fw 2014/15
Balmain fw 2014/15
Balmain fw 2014/15
Balmain fw 2014/15
Balmain fw 2014/15
Balmain fw 2014/15