17
07
2023
Paco Rabanne zmienia nazwę i szykuje kolekcję makijażu
Instagram @rabanne
Kilka miesięcy po śmierci Paco Rabanne,
legendarny dom mody przeszedł wielkie zmiany.
Firma zaprezentowała nową nazwę, logo
i tożsamość wizualną, równocześnie zapowiadając
premierę pierwszej kolekcji makijażu.
Paco Rabanne staje się Rabanne
Od początku powstania dom mody Paco Rabanne wyróżniał się połączeniem awangardowej wizji z nowoczesnymi wartościami. Zgłębiając idee radykalnego rzemiosła, marka przekraczała utarte granice wykorzystując metalową siatkę jako tkaninę czy tworząc asamblaże niekonwencjonalnych materiałów, z których powstawały dynamiczne stylizacje.
Teraz dom mody z siedzibą w Paryżu wkracza w nową erę.
Zaledwie 5 miesięcy po śmierci hiszpańskiego projektanta
Paco Rabanne’a, marka skraca nazwę do jednego członu.
Ma ona celebrować dekadę niezwykłego rozwoju
firmy i zapowiadać kształtowanie nowej przyszłości, która
zjednoczy modę i piękno jako wyjątkowa marka i styl życia.
Zmianie nazwy towarzyszy nowa efektowna tożsamość
wizualna oraz nowe logo, które oddają hołd awangardowej
spuściźnie, jaką pozostawił po sobie Monsieur Rabanne, oraz
wyrażają szacunek wobec pionierskiego dziedzictwa marki.
Odważna nowa typografia wzoruje się na archiwaliach Domu: czerpie inspirację z jego pierwszego zapachu Calandre, wprowadzonego na rynek w 1969 roku. Za sprawą nowej tożsamości wizualnej marka zyskuje bardziej wyrafinowaną sygnaturę z gładko zarysowanym monogramem „R” sygnalizującym zdecydowany i nowoczesny minimalizm marki, która rozpoczyna całkiem nowy rozdział.
Instagram @rabanne
Rabanne wprowadza na rynek swoją pierwszą kolekcję makijażu
Wraz ze zmianą nazwy Rabanne wkracza na nowe
terytorium, wprowadzając na rynek swoją
pierwszą kolekcję makijażu.
Inspirując się kultowymi tkaninami i pionierskim dziedzictwem domu mody, kosmetyki cechować się będą przełomową gamą doskonałej jakości formuł, które łączą zaskakujące odcienie z metalicznym wykończeniem. Gama ma motywować przedstawicieli nowego pokolenia do rozwijania nieograniczonej kreatywności i wyrażania tego, kim są naprawdę.
Kolekcja „From Fashion to Beauty” zostanie zaprezentowana
podczas pokazu mody marki wiosna-lato 2024 we wrześniu
przyszłego roku. Wówczas będą zaprezentowane nowe
koncepcje Diane Kendal, która została mianowana
globalną dyrektor kreatywną Rabanne Beauty.
Makijaż Rabanne zostanie wprowadzony 21 sierpnia
wyłącznie online, a także 12 września w wybranych
wybranych sklepach, m.in. Selfridges (Wielka Brytania)
oraz Sephora (region EMEA).
Instagram @rabanne