11
10
2023
Oto najgorętsza marka sezonu według portalu Lyst
Instagram @ohn_mintyfresh
Projekty od tych domów mody po prostu chce mieć każdy,
a nadchodzącej jesieni będą one widoczne nie tylko na
Instagramie, ale także na ulicach najmodniejszych miast.
Podążając za światowymi trendami i dokładnymi liczbami nie tylko bazującymi na sprzedaży, ale także tak zwanej „klikalności”, czyli ilości wzmianek w mediach społecznościowych, wyświetleń stron i interakcji, portal Lyst opublikował właśnie listę 20 najbardziej pożądanych marek trzeciego kwartału 2023 roku.
Spotlight Launchmetrics
Miu Miu na prowadzeniu
Dom mody Miu Miu to najgorętsza marka na świecie
według portalu Lyst, która po raz pierwszy zajęła
zaszczytne najwyższe miejsce na podium.
Dokładnie w 30. rocznicę istnienia marki, linia projektowana przez Miuccię Pradę przekroczyła popularność swojej „starszej siostry” - Prady, dzięki światowemu popytowi na viralowe produkty w tym baletki z charakterystycznym paskiem i torbę Arcadie. Dzięki ponad 223 milionom wyświetleń na TikToku i kampanii z udziałem Emmy Corrin, Ethel Cain i Zayi Wade, linia jesienno-zimowa Miu Miu wywarła silny wpływ na sprzedaż i międzynarodowy sukces.
Kaszmirowy kardigan z logo, który nomen omen jest
drugim najgorętszym produktem tego kwartału,
szybko osiągnął status produktu „it” i wywołał
efekt spirali w tej kategorii.
Liczba wyszukiwań kardiganów wzrosła aż o 44%,
a ten chętnie reinterpretowany był przez sieciówki
i wrzucany do masowej sprzedaży.
Spotlight Launchmetrics
Inne pożądane domy mody
Drugie miejsce przypadło Loewe,
które oddało Miu Miu koronę lidera.
Na trzeciej pozycji uplasowała się Prada, która już od kilku sezonów
zachwyca swoich klientów i utrzymuje się wysoko na liście Lyst.
Na czwartym Bottega Veneta, która wskoczyła wyżej w tym kwartale, a zaraz pod nią Versace, które niestety zaliczyło spadek. Na natępnych miejscach kolejno możemy zauważyć Saint Laurent, Moncler oraz Valentino, którzy co sezon zachwycają krytyków mody swoimi projektami. Jacquemus awansował o sześć miejsc na dziewiątą pozycję, co jest najwyższą pozycją od czasu powstania indeksu Lyst. Wielką 10 zamyka Burberry, które znalazło się także w gronie najszybciej rozwijających się marek.
Reszta brandów w kolejności od 11 do 20 miejsca
to: Diesel, Gucci, Dior, Balenciaga, Dolce&Gabbana,
Louis Vuitton, Skims, Fendi, JW Anderson i Ferragamo.
Spotlight Launchmetrics