06
02
2016
Nowa wizja artystyczna w kampanii Roberto Cavalli ss 2016
Roberto Cavalli ss 2016
Dotychczasowe kampanie domu mody Roberto Cavalli były, podobnie jak same projekty, śmiałe i seksowne. Tym razem dyrektor kreatywny marki – Peter Dundas – odkrywa świeże sylwetki i mniej dosłowną sensualność. Ambasadorką kolekcji na sezon ss 2016 została Edie Campbell, gwiazda ostatnich okładek VOGUE'a (brytyjskiego na marzec i francuskiego na luty).
Seria zdjęć, prowokacyjnie zatytułowana The Strength of Femininity: The New Cavalli, lansuje niesztampowe spojrzenie na kobiecość. Zmysłowe smokey zmieniło się w minimalistyczny makijaż, zamiast lśniących fal pojawiła się zadziorna męska fryzurka pompadour, a powłóczyste kreacje odstąpiły miejsca rockandrollowym modelom, takim jak spodnie w printy zebry, smokingowe marynarki czy gorsetowe bluzki.
Za obiektywem letniej kampanii Roberto Cavalli stanął duet Inez & Vinoodh, który ostatni raz współpracował z brandem w 2012 roku.
Roberto Cavalli ss 2016
Roberto Cavalli ss 2016
Roberto Cavalli ss 2016
Roberto Cavalli ss 2016
Roberto Cavalli ss 2016
Roberto Cavalli ss 2016