08
11
2023
Najnowsza kampania Victorii Beckham wywołuje kontrowersje!
Instagram @victoriabeckham
Victoria Beckham od lat postrzegana jest jako ikona stylu
i dama z niecodziennym wyczuciem smaku, a stworzenie
przez nią autorskiej marki było tylko kwestią czasu.
Dziś brand „VB” ubiera kobiety na całym świecie, a dodatkowo wypuszcza produkty luksusowe takie jak kosmetyki oraz akcesoria typu paski, torebki czy biżuterię. Victoria Beckham od lat stawia na niekonwencjonalne metody marketingowe oraz projekty, które każdorazowo przebijają się przez jakże obfitą scenę modową.
Tym razem do promocji swojej nowej świątecznej linii,
projektantka postanowiła wyróżnić się niecodziennym
doborem modelek normalizując tym samym standardy beauty.
Zobacz także: Ikoniczny look piękności z Barbados
Instagram @victoriabeckham
Victoria Beckham - kampania świąteczna
W najnowszej kampanii Posh Spice do współpracy
zaprosiła Lucy Markovic, modelkę, która zachwyciła
publiczność Victorii swoimi proporcjami twarzy.
Zdjęcia zrobione przez Claire Rothstein uwydatniły krzywiznę na pozór nieidealnego nosa, mocno zarysowane kości policzkowe oraz wystające uszy modelki, pokazując tym samym, że każda z nas jest piękna, niezależnie od proporcji twarzy. Delikatnym akcentem zamykającym całość został złoty, masywny kolczyk, który świetnie podkreślił czerwone usta modelki i jej zaczesane do tyłu włosy, przypominając nam tym samym czym de facto powinna być biżuteria dla kobiety - zaakcentowaniem naszego naturalnego piękna.
Fani marki od razu docenili kreatywną sesję marki:
„Dziękujemy za pokazanie naturalnych i normalnych twarzy”
„Wspaniała! Ten nos jest taki piękny. Wiem, że to trochę
nie na temat, ale musiałam to napisać!”
„Chapeux bas Victoria Beckham! Piękna modelka,
która nie ma idealnego profilu, co czyni ją jeszcze
doskonalszą i cudowniejszą. Cudowna kampania”
Instagram @victoriabeckham
Zmiany w modzie
Inkluzywność to nurt, za którym coraz częściej podążają światowe marki odchodząc tym samym od jednego kanonu piękna bazującego na symetrycznej i idealnie zarysowanej twarzy oraz rozmiarze „0”. Tym samym na pokazy mody zapraszane są modelki plus size, o różnorodnym odcieniu skóry, budowie sylwetki i wzroście, co pozwala szerszej publiczności na utożsamienie się z działaniami konkretnych domów mody.
Działania takie jak te marki Victorii Beckham pokazują, że w
świecie mody nadal istnieje przestrzeń na rozwijanie tego
tematu, a obserwatorzy branży z niecierpliwością czekają
na różnorodność pojawiających się kampanii.
Instagram @victoriabeckham