21
08
2020
NAGO Back to basics: Proste formy i gama pasteli
NAGO Back to basics
NAGO nie zwalnia tempa i coraz mocniej zaznacza swoją
obecność na polskim (i nie tylko) rynku mody zrównoważonej.
Najnowsza kampania Back to basics celebruje znaki szczególne
marki: minimalizm, ponadczasowe kroje i stonowane barwy.
Kolekcję zdominowały doskonale uszyte bawełniane basici, które sprawdzą się nie tylko podczas zajęć pilatesu czy jogi, ale również jako nowoczesny i wygodny miejski outfit. Każdy element z linii dostępny jest w co najmniej pięciu wersjach kolorystycznych, takich jak onyx black, cream white, storm dust, lilac grey czy mint. Dzięki niewielkiemu dodatkowi elastanu, projekty będą świetnie służyć przez lata, nie tracąc swojego kształtu i fasonu.
NAGO Back to basics
Wśród fasonów można znaleźć prążkowane bikery, legginsy,
dresy czy geometryczne topy, a wszystkie wykonane
z certyfikowanej bawełny organicznej.
Przed obiektywem Filipa Preis wystąpiła
czarnoskóra modelka Anotida.
NAGO Back to basics
NAGO Back to basics
NAGO Back to basics
NAGO Back to basics
NAGO Back to basics
NAGO Back to basics
NAGO Back to basics