29
11
2015
Modowe podsumowanie tygodnia: #WSJ #miumiu #LaMANIA
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
TEMAT TYGODNIA
Trzy okładki VOGUE Paris z Vanessą Paradis
B jak BFA 2015. Gala rozdania nagród British Fashion Awards 2015 odbyła się w London Colliseum, a jej głównym partnerem była marka Swarovski. Wielkim triumfatorem okazał się J.W. Anderson. >>>
E jak Erin Wasson. Amerykańska modelka, epizodyczna aktorka, a teraz także projektantka – odkrywa kolejną kolekcję autorskiej biżuterii. Wasson Fine jest jak kaseta z remiksami. To jak przeszłość, teraźniejszość i przyszłość w jednym. >>>
K jak Karlie. Na potrzeby grudniowego numeru WSJ Magazine Karlie Kloss przeistoczyła się w astronautkę podbijającą kosmos. Za obiektywem sesji Rocket Woman stanął Maciek Kobielski. >>>
M jak Miu Miu. Club to torebki inspirowane szaloną epoką disco – kolekcja lansuje ten sam klimat, który Miuccia Prada wykreowała podczas lipcowej prezentacji projektów Cruise 2016. >>>
M jak Moss. Supermodelka wraca do Londynu - w Osborne Samuel Gallery aż do 28 grudnia będzie można oglądać jej najpiękniejsze zdjęcia autorstwa Mario Sorrenti i Bruce'a Webera oraz innych znakomitych fotografów. >>>
V jak Vogue. W sesji okładkowej dla nowego numeru VOGUE Spain Joyas Magdalena Frąckowiak zaprezentowała własną kolekcję biżuterii zmiksowaną z luksusowymi błyskotkami sygnowanymi markami Cartier, Chopard i Tiffany. >>>
CYTAT TYGODNIA
„ ”
Zapach La Manii jest wybitnie kobiecy - przeciwieństwo popularnych dziś perfum uniseks. Wyrazisty, kuszący, zmysłowy.
Zostaje w pamięci na długo. Przypomina mi zapach pokazów Haute Couture w Paryżu, niezwykłe, aromatyczne francuskie perfumerie oraz atmosferę Belle Époque.
- Joanna Przetakiewicz, Dyrektor Kreatywna
La Mania, o pierwszym zapachu marki