14
08
2016
Modowe podsumowanie tygodnia: #vogue #HMSTUDIOAW16 #lust004
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
TEMAT TYGODNIA
Lookbook & kampania H&M STUDIO AW16
D jak Dior. Na nadchodzący sezon fall 2016 dom mody Dior przygotował nową kolekcję makijażu – Dior Skyline. Linia została zainspirowana grą światłocienia paryskiej Wieży Eiffla oraz jej charakterystyczną, ażurową formą. >>>
D jak DKNY. Nowojorska marka Donny Karan przedstawia nowy, kuszący zapach Be Tempted stworzony na jesień 2016. Intensywny, czerwony kolor podkreśla uwodzicielski, zmysłowy aromat, wydobywający się z głębi flakonu. >>>
G jak Gigi. W ramach kontynuacji współpracy Gigi Hadid z Tommy Hilfiger, modelkę wybrano także na twarz kolekcji FW 2016/17. Przed obiektywem towarzyszył jej model Francisco Lachowski. Całość idealnie dopełnia amerykańska uroda i osobowość Gigi. >>>
K jak Kendall. Tegoroczną cover girl wrześniowego US VOGUE została Kendall Jenner, wybrana przez Annę Wintour nie bez powodu. Modelka trafiła na absolutny szczyt modowej branży, a sesja dla 800-stronicowego September Issue tylko potwierdza jej pozycję. >>>
L jak Lust 004. Pat McGrath ze swoim nowym produktem Lust 004 Kit staje się bezpośrednią konkurencją dla Kylie Jenner i jej płynnych szminek, przyprawiając nas o szybsze bicie serca i szczery, urodowy zachwyt. >>>
M jak MOHITO. Sesja promująca najnowszy lookbook MOHITO powstała w Nowym Jorku, zdjęcia wykonał Marcin Kempski. Nowy, jesienno-zimowy sezon MOHITO otwiera kolekcją New York City Vibes, inspirowaną modą uliczną. >>>
N jak Net-a-Porter. Platforma shoppingowa Net-a-Porter ruszyła właśnie ze sprzedażą wybiegowych kolekcji na nowy sezon. Projekty lansuje kampania FW 2016/17, która powstała na nowojorskim SoHo. >>>
R jak Rihanna. Artystka znalazła się na dwóch okładkach wrześniowego wydania W Magazine. Pierwsza ze stron tytułowych akcentuje barokową biżuterię zdobiącą twarz RiRi, zaś druga odkrywa bardziej subtelne oblicze piosenkarki. >>>
CYTAT TYGODNIA
„ ”
W Lancôme dostrzegam wolnośc i radość kobiety Rykiel, która dokonuje swoich własnych wyborów. Piękno, które jest czasami naturalne, czasami wyrafinowane, ale nigdy nie podporządkowane żadnemu dyktatowi. Nasze dwa domy dzielą nowoczesną wizję kobiecości, która, jak wierzę, jest współcześnie namacalna.
- Julie de Libran, Artistic Director of Sonia Rykiel,
o kolekcji makijażu dla Lancôme