11
08
2016
DKNY Be Tempted, czyli kultowe jabłuszko w orientalnej odsłonie
DKNY Be Tempted
DKNY przedstawia nowy, kuszący zapach Be Tempted stworzony na jesień 2016. Intensywny, czerwony kolor podkreśla uwodzicielski, zmysłowy aromat, wydobywający się z głębi flakonu.
Be Tempted to orientalny zapach z rodziny gourmand, który został zanurzony w soczystych owocach, tworząc mieszankę pobudzającą zmysły. Wyczuwalne nuty czarnej porzeczki przeplatają się z wyrazistą lukrecją, a cytryna i jabłko winesap dają poczucie lekkości i odświeżenia. Sercem zapachu jest luksusowy różany olejek eteryczny, który łączy się z charakterystycznym powiewem fiołków oraz bogatym, zmysłowym kwiatem pomarańczy.
Egzotyczny olejek z indonezyjskiej paczuli przeplata się z kremową wanilią i mirrą, przyprawiając o szybsze bicie serca.
Nuta głowy: pączki czarnej porzeczki, lukrecja, czerwone owoce, cytryna
Nuta serca: różany olejek eteryczny, fiołki, kwiat pomarańczy
Nuta głębi: paczula, wanilia, mirra
DKNY Be Tempted
Twarzą kampanii Be Tempted od DKNY została Abbey Lee Kershaw.
DKNY Be Tempted
DKNY Be Tempted
DKNY Be Tempted
DKNY Be Tempted jest dostępny od 1 sierpnia w perfumeriach Sephora, a 1 września pojawi się dodatkowo w perfumeriach Douglas. Flakon 30 ml kosztuje 189 zł,
50 ml – 275 zł, a 100 ml – 379 zł.