08
08
2016
Kampania Net-a-Porter na sezon fw 2016/17
Net-a-Porter fw 2016/17
Platforma shoppingowa Net-a-Porter ruszyła właśnie ze sprzedażą wybiegowych kolekcji na nowy sezon. Projekty lansuje kampania fw 2016/17, która powstała na nowojorskim SoHo przed obiektywem Greg Harris. Sesję z udziałem pięciu gorących twarzy – Julii Van Os, Pooka Mor, Sofie Hemmet, Charlee Fraser i Amiliny Estevao – wystylizowała Morgan Pilcher.
Grupowe portrety, uchwycone zarówno na ulicznym tle, jak i w scenografii eleganckiego apartamentu, anonsują kluczowe trendy na nadchodzącą jesień.
Każde zdjęcie zapowiada inną topową tendencję: z jednej strony pojawia się tutaj zoom na oversizowe puchowe kurtki w sportowym duchu (noszone do wysokich obcasów), a równocześnie nie brakuje kalejdoskopowych kolorów, nowych wydłużonych proporcji i wielowarstwowych połączeń. Wśród rekomendowanych modeli królują także zwiewne, wzorzyste sukienki pełne boho rozmachu oraz dżins w wersji deluxe – patchworkowy, postrzępiony albo w stylu tie-dye.
Net-a-Porter fw 2016/17
„ ”
Ta kampania oznacza ekscytujący kreatywny kierunek dla Net-a-Porter. Modelki o różnych typach urody oraz stylizacje złożone z ubrań różnych marek mają przemawiać do coraz szerszej i coraz bardziej zróżnicowanej grupy klientów.
– Claudia Plant,
Global Brand Creative Director Net-a-porter
Net-a-Porter fw 2016/17
Net-a-Porter fw 2016/17
Net-a-Porter fw 2016/17