07
08
2016
Modowe podsumowanie tygodnia: #simple #rafsimons #bally
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
TEMAT TYGODNIA
Raf Simons na stanowisku Chief Creative Officer Calvin Klein
A jak Andrzej Jedynak. Nowa kampania Andrzej Jedynak prezentuje nostalgiczne spojrzenie na kultowe trendy w historii mody i łączy je ze śmiałą dozą awangardowej nowoczesności. Tradycyjnie już, w kolekcji marki nie brakuje przeglądu okryć wierzchnich na każdą okazję. >>>
B jak Bally. Polski model Max Barczak został jedną z twarzy kampanii Bally na sezon fw 2016/17. To już kolejny sukces w CV gwiazdy agencji MALVA MODELS, po edytorialach Valentino i Fendi na łamach MFF Magazine, okładce magazynu SID Summer 2016. >>>
B jak BOHOBOCO. Duet BOHOBOCO na sezon Fall - Winter 2016/17 proponuje klasyczne modele butów z nowoczesnym twistem. Czółenka pojawiają w zarówno w kultowej opcji nude bez dodatkowych zdobień i na umiarkowanym, subtelnym obcasie, jak i w szałowym wydaniu z dziesiątkami drobnych kryształków. >>>
K jak Kas Kryst. W kampanii najnowszej kolekcji warszawskiej marki wystąpiły dwie przebojowe twarze UNITEDforMODELS: Anna Cholewa i Monika Rostek. Za obiektywem stanął Daniel Jaroszek, który z artystycznym rozmachem wykreował pełen nostalgii klimat, wykorzystując surową scenerię szkockiego przedmieścia. >>>
S jak SIMPLE CP. Kasia Struss stała się ucieleśnieniem kobiety SIMPLE CP na sezon Fall - Winter 2016/17. Gwiazda AVANT MODELS stanęła przed obiektywem Mateusza Stankiewicz, który uchwycił jej wyrazistę urodę i nieskończenie długie nogi na futurystycznym, niemal kosmicznym tle. >>>
T jak TOPSHOP. Amerykańska top modelka Taylor Hill po raz pierwszy w karierze miała okazję pozować dla brytyjskiej marki. Za obiektywem zorganizowanej w Nowym Jorku sesji stanął Giampaolo Sgura, a stylizacją zajęła się dyrektor kreatywna Topshop, Kate Phelan. >>>
CYTAT TYGODNIA
„ ”
Przybycie Rafa Simonsa jako nowego dyrektora kreatywnego otwiera nowy doniosły rozdział dla marki Calvin Klein. Jego nazdwyczajny wkład w kształtowanie i unowocześnianie mody jaką oglądamy dzisiaj, z pewnością wzmocni pozycję brandu jako wiodącej, globalnej marki lifestyle'owej.
– Steve Shiffman, CEO Calvin Klein