13
03
2016
Modowe podsumowanie tygodnia: #PFW #blush #chanel #MBFWW
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
TEMAT TYGODNIA
Zoom na kolekcję NEW LOOK - nowy sezon, nowy look!
B jak Barbie. Ekspozycja w Musee des Arts Décoratifs w niezwykły sposób oddaje hołd ikonicznej lalce, która miała ogromny wpływ na historię społeczno-kulturową w XX i XXI wieku. >>>
B jak Blush. Na wiosnę 2016 do kolekcji zapachów Marc Jacobs Daisy dołączają limitowane edycje BLUSH. Różowe, kwitnące flakoniki pojawią się w trzech wersjach: Daisy BLUSH, Daisy Eau So Fresh BLUSH oraz Daisy Dream BLUSH. >>>
C jak Chanel. W ramach Paris Fashion Week odbył się pokaz kolekcji Chanel na sezon FW 2016/17. Złote siedziska i lustrzana układanka na ścianach były nawiązaniem do wystroju flagowego butiku CHANEL przy rue Cambon. >>>
D jak Dior. Dom mody Dior przygotował nową, pachnącą propozycję dla miłośniczek legendarnego zapachu Miss Dior. Mgiełka Miss Dior Silky Body Mist pozwala na relaksujący beauty rytuał. >>>
D jak DKNY. Marka przedstawia limitowaną edycję zapachów odzwierciedlających energię Nowego Jorku - DKNY Be Electric. Nakrętka to oczywiście legendarne jabłko Be Delicious! >>>
M jak MBFWW. Mercedez Benz Fashion Week Warsaw będzie częścią światowych tygodni mody odbywających się pod patronatem Mercedes-Benz. To wspólny kalendarz najważniejszych pokazów mody i platforma networkingowa. >>>
P jak PFW. W tym tygodniu zakończyły się fashion weeki, podczas których oglądaliśmy modowe propozycje domów mody i fashion marek z Nowego Jorku, Londynu, Mediolanu i Paryża. >>>
CYTAT TYGODNIA
„ ”
Ponadczasowy styl Bouchra Jarrar współgra z modą i wartościami naszej firmy. Jej talent, wysokie standardy oraz mistrzostwo krojów i materiałów wniesie powiew świeżości i nowoczesności do domu mody, równocześnie respektując jego duszę jako najstarszej paryskiej marki haute couture, symbolu francuskiego elegancji.
– Michèle Huiban, CEO Lanvin
o nowej dyrektor kreatywnej