16
08
2015
Modowe podsumowanie tygodnia: #pantonecafe #daisydream
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
A jak Aryton. A właściwie Patrizia Aryton, bo polska marka, dokładnie w 26. rocznicę swojego powstania, zmieniła nazwę. Absolutnym przebojem jesienno-zimowych propozycji ma być limitowana kolekcja Platinium oferująca ekskluzywne futra oraz kurtki i płaszcze uszyte z suri alpaki. >>>
D jak Daisy Dream. Uroczy zapach od Marca Jacobsa powraca w nowej, bardziej zmysłowej wersji - Daisy Dream Forever. Kompozycja ujmuje swoim kwiatowo–owocowym charakterem, jest lekka i zwiewna niczym przyjemny podmuch letniego wiatru. >>>
H jak H&M. W kampanii szwedzkiej sieciówki na sezon jesień - zima 2015/16 wystąpiła Lara Stone. Jaka będzie jesień 2015 według H&M? Przede wszystkim super klimatyczna w dziesiątkach nawiązań do lat 70. >>>
K jak Kasia Struss. Najnowsze wydanie magazynu THE EDIT należy do super twarzy z Polski – Kasi Struss. Gwiazda Avant Models stanęła przed obiektywem artysty systematycznie fotografującego dla tytuły, Chrisa Colls'a. >>>
J jak Jemioł. Projektant debiutuje z linią odzieżową dla dzieci. Limitowana kolekcja Back to School trafi do sprzedaży 21 sierpnia i będzie dostępna tylko przez dwa tygodnie na platformie parentingowej Limango. Ambasadorką kampanii została Beata Sadowska. >>>
L jak Louboutin. Marka Christian Louboutin to nie tylko kultowe buty, ale także lakiery do paznokci i, już wkrótce, szminki w formie naszyjników-amuletów. Pomadki od słynnego szewca to nie będą zwykłe szminki, ale prawdziwe klejnociki - biżuteryjnie zapakowane balsamy koloryzujące usta. >>>
M jak Marfa. Nowa marka to miks romantycznych koronek i najlepszych skór naturalnych. W skład kolekcji wchodzą delikatne komplety z wyszywanymi ręcznie koronkami, skórzane spodnie cygaretki, skórzane kurtki z ręcznie wyszywanymi detalami, dzianinowe sukienki i tuniki. >>>
P jak Pantone Cafe. Monaco Restaurant Group uruchomiło w pobliżu Grimaldi Forum kawiarnię w formie pop-up baru. Miejsce urzeka designem od pierwszego rzutu okiem na żółtą fasadę w stylu kalifornijskiej plaży aż po ostatni kęs skąpanego w zielonym lukrze eklerka. >>>
T jak Tous. W linii Wedding na lato 2015 królują wyjątkowe i ponadczasowe dodatki stanowiące wymarzone tło dla kreacji Panny Młodej. Wszystko iskrzy pięknem, miłością i romantycznym czarem! Można tu znaleźć biżuterię ze złota i srebra, a także migoczące torebki w metalicznych odcieniach. >>>
V jak VOGUE. Na okładce wrześniowego numeru amerykańskiej edycji pojawiła się Beyoncé - bardzo gwiazdorska i szalenie zmysłowa! Na pierwszym planie pozuje koronkowa sukienka Marca Jacobsa, która doskonale współgra z fryzurą w stylu wet look. >>>