26
06
2016
Modowe podsumowanie tygodnia: #MBFWW #dior #KissKissMania
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
TEMAT TYGODNIA
Kampanie Fall - Winter 2016/17
A jak Anja Rubik. Na nową okładkę magazynu THE EDIT, publikowanego przez luksusową platformę zakupową Net-a-porter, trafiła Anja Rubik. Polska supermodelka wystąpiła także na kartach edytorialu zatytułowanego A model business. >>>
D jak Dior. Stery domu mody przejmie Maria Grazia Chiuri, która dotychczas pracowała jako połowa duetu stojącego za Valentino – styl włoskiej marki kreowała od 2007 roku razem z Pierpaolo Piccioli. >>>
G jak Gucci Flora. Z okazji 50. urodzin słynnego printu dom mody postanowił odświeżyć popisowy zapach Flora, inspirowany kwiatowym nadrukiem. Kompozycja ta powstała w 2009 roku, a jej autorem był perfumiarz Firmenich. >>>
L jak La Mania. Dom mody przedstawia drugą odsłonę limitowanej linii #KissKissMania. Motywem przewodnim kolekcji są usta w energetycznych odcieniach. Do wyboru kilka kolorów t-shirtów oraz bluza. >>>
N jak Natalie Portman. Podczas wycieczki po krainie ogrodów Dior, aktorka miała okazję zapoznać się z techniką zbioru kwiatów zastrzeżoną specjalnie przez dom mody oraz spotkać ludzi, którzy z pasją odtwarzają dziedzictwo regionu Grasse. >>>
S jal Sally Hansen. Marka była kreatorem manicure stworzonego specjalnie dla BIZUU z okazji pokazu jesiennej kolekcji. Niezwykła paleta kolorystyczna strojów i paznokci robi absolutną furorę. Róż odważnie połączył się z soczystym oranżem, granatem i oberżyną. >>>
CYTAT TYGODNIA
„“
Bardzo cieszy mnie fakt, że marki te, stworzone parę lat temu praktycznie od zera odniosły tak ogromny sukces zarówno w kraju, jak i za granicą, sprzedając swoje produkty w wielu miejscach na świecie.
To świetny przykład dla innych i doskonała informacja dla nas, ponieważ ich obecność w wydarzeniu zwraca uwagę nie tylko lokalnego, ale i międzynarodowego środowiska mody i streetwearu. Marki te to UEG, która pokaże swoją kolekcję stworzoną we współpracy z Pumą oraz Local Heros i MISBHV.
- Ania Terej o MBFWW