25
06
2017
Modowe podsumowanie tygodnia: #givenchy #violette #voguepoland
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
TEMAT TYGODNIA
VOGUE Poland z Filipem Niedenthalem na czele
A jak Awiatory. Przeźroczyste aviatorki w formacie XXL od pewnego czasu regularnie królują na instagramowych profilach top modelek oraz it-girls, a w miniony weekend portal VOGUE.com okrzyknął je nowym przebojowym akcesorium tego sezonu. >>>
C jak Chiara. Chiara Ferragni zaprojektowała kolejną kapsułową kolekcję dla TOD's. Na potrzeby linii specjalnej blogerka odświeżyła dwa popisowe projekty włoskiej marki: mokasyny Double T Gommino oraz kuferek Diodon. >>>
G jak Givenchy. 15 czerwca w Museum for Lace and Fashion we francuskim Calais ruszyła retrospektywna wystawa poświęcona pracy Huberta de Givenchy. Ekspozycja, która potrwa do 31 grudnia, przedstawia ponad dziewięćdziesiąt znanych i uwielbianych kreacji. >>>
R jak Rihanna. Rihanna zaprojektowała trzecią kolekcję butów przy współpracy z Manolo Blahnikiem. Po liniach Denim Desserts i Savage przyszedł czas na So Stoned na sezon ss 2017. Wśród letnich modeli pojawiają się cztery projekty wykonane z transparentnego pleksiglas. >>>
S jak Street Style. Suzanne Middlemass to brytyjska fotografka uliczna, która od lat uwiecznia w swoim obiektywie modnych mieszkańców światowych metropolii i ich buty. Zdjęcia jej autorstwa trafiły na karty albumu It's All About Shoes wydawnictwa teNeues. >>>
S jak Swarovski. Kolekcja Urban Fantasy od Swarovski na sezon fw 2017/18 powstała pod wpływem inspiracji pełną życia i kontrastów atmosferą miast. Charakterystyczna dla marki elegancja zyskuje całkiem nowy wymiar. >>>
CYTAT TYGODNIA
„ ”
Jestem zaszczycona pracą z marką Estée Lauder. Estée była wizjonerką
i jest nadal inspiracją dla kobiet. Rozumiała, że piękno jest sposobem
wyrażania siebie, sposobem uczczenia kobiecości. To jest również
moja filozofia. Nie mogę się doczekać, by zabrać kobiety
w podróż z Estée Lauder i ze mną.
- Violette, Global Beauty Director Estée Lauder