22
01
2017
Modowe podsumowanie tygodnia: #cococodes #anja #vogue #ysl
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni wtygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
TEMAT TYGODNIA
Emanuele Farneti nowym redaktorem naczelnym VOGUE Italia
A jak Anja. Zdjęcia polskiej top modelki z VOGUE Mexico stoją pod znakiem ciepłej kolorystyki rodem z lat 70. Lutowe wydanie otwiera hasło California Dreamin entuzjastycznie zapowiadające nadejście letniego sezonu, w którym królować mają motywy przewodnie z cover story. >>>
C jak Coco Codes. Lucia Pica, CHANEL Global Creative Makeup and Color Designer, na wiosnę 2017 wykreowała kolekcję makijażu, która celebruje, reinterpretuje i rozszyfrowuje ikoniczne kody kolorów paryskiego domu mody. >>>
D jak Dior. Motywem przewodnim kolekcji Colour Gradation autorstwa dyrektora artystycznego makijażu Dior Petera Philipsa na sezon wiosenny 2017 jest makijaż gradientowy. To bardzo precyzyjna, ale jednocześnie intuicyjna technika. >>>
I jak Iris Law. Dom mody Burberry zaprezentował nową ambasadorkę. To Iris Law – córka aktorskiej pary Jude Law i Sadie Frost. Współpracę początkującej modelki z brytyjską top marką zainaugurowała kampania szminki Liquid Lip Velvet. >>>
L jak Louis Vuitton. Kolekcja specjalna Louis Vuitton x Supreme zadebiutowała na pokazie LV Menswear fall 2017. Całość stanęła pod znakiem charakterystycznej ulicznej estetyki i wyrazistego logo Supreme wkomponowanego w stylowe sylwetki od Louis Vuitton. >>>
V jak Versace. Kolejne spekulacje zelektryzowały całą branżę mody. Riccardo Tisci, główny projektant Givenchy, prawdopodobnie przejdzie do Versace. Według źródeł portalu WWD.com, marka Versace przygotowuje strategię swojego rozwoju i jako pierwsza wyszła z propozycją dla Tisci. >>>
Y jak YSL. Pierwsza kolekcja YSL od czasu objęcia sterów przez Anthonego Vaccarello trafiła na serię okładek VOGUE, a w roli ambasadorki projektów pojawiła się wieloletnia przyjaciółka i muza projektanta oraz wielbicielka marki - Anja Rubik. >>>
CYTAT TYGODNIA
„ ”
Versace to ikoniczny brand lifestyle'owy, rozpoznawalny na całym świecie
jako profesjonalna marka luksusowa. Nie mogę doczekać się
wprowadzenia długofalowej strategii biznesowej wspierającej wizjonerski
i kreatywny kierunek obrany przez Donatellę Versace i jej team.
- Jonathan Akeroyd, CEO Versace,