19
04
2015
Modowe podsumowanie tygodnia: #burberry #karl #cococrush
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
A jak Agnieszka Szulim. Dziennikarka zaprezentowała w efektownej sesji dla Moliera 2 najgorętsze trendy na sezon ss 2015, a wśród nich topowe projekty luksusowych francuskich i włoskich domów mody, takich jak Christian Louboutin, Valentino czy Isabel Marant. >>>
B jak Burberry. Zgłębiamy historię najbardziej kultowego trencza. Zbudowanie stylizacji na jego bazie nie wymaga wielu przygotowań. Mówi się, że taki fason pasuje do wszystkiego – i rzeczywiście nie ma w tym ani odrobiny przesady. >>>
C jak Coco Crush. 15 kwietnia do sprzedaży na www.net-a-porter.com trafiła limitowana kolekcja biżuterii Chanel. W linii Coco Crush można znaleźć pierścionki z białego i żółtego złota oraz szeroką oraz efektowną bransoletę. >>>
I jak Isabeli Fontana. Modelka została twarzą kampanii nowego zapachu MOSCHINO Ready to Bear. Cytrusowo-kwiatowo-drzewną kompozycję otwiera miks bergamotki, mandarynki, kardamonu i jagód jałowca. >>>
K jak Karl. Lagerfeld znany jest z czarnych okularów, białego kucyka i... ciętego języka. To współczesny mistrz couture, ale również doskonały żongler ciętych słów. Jako pierwszy projektant mody w historii doczekał się książki z własnymi cytatami! U nas możecie ją wygrać. >>>
L jak Let the sun shine. To nowa linia kosmetyków kąpielowych i pielęgnacyjnych przygotowana przez SEPHORA specjalnie na lato 2015. Żel o zapachu mango, musujące kulki oraz spray po opalaniu. >>>
M jak Michael Kors. Departament beauty marki MICHAEL KORS przedstawia kolekcję makijażową Into the Glow na sezon Spring - Summer 2015, w skład której wchodzi nowy, zapowiadający się na bestseller żel brązujący Hydrating Bronze Gel Crème. >>>
R jak Robert Kupisz. Przy okazji sesji wizerunkowej kolekcji ANARCHY by QПШ lato 2015, powstał materiał filmowy dokumentujący współpracę fotografa i modeli na planie zdjęciowym. Jego reżyserią zajął się po mistrzowsku Marcin Tyszka. >>>
S jak Sielski Box. To wyjątkowa koncepcja, której celem jest nie tylko rozpieszczanie podniebienia smakołykami made in Poland, ale także promowanie lokalnych producentów - sadowników i przetwórców. >>>