06
11
2016
Modowe podsumowanie tygodnia: #burberry #dries #salsa
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni wtygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
TEMAT TYGODNIA
Co trzeba wiedzieć o Victoria's Secret fashion show Paris 2016?
B jak Burberry. Zimą Burberry świętuje 160 lat swojego istnienia. Z tej okazji marka postanowiła wylansować nietypową świąteczną kampanię. Przygotowano film zatytułowany The Tale of Thomas Burberry, w którym wzięły udział nowe gwiazdy brytyjskiego kina: Sienna Miller, Lily James, Domhnall Gleeson i Dominic West. >>>
C jak Condé Nast. Wydawnictwo postanowiło połączyć wszystkie cyfrowe wydania magazynu VOGUE. Główne newsy ze świata mody oraz najważniejsze artykuły będą wspólne dla wszystkich rynków dzięki pracy międzynarodowej redakcji. >>>
D jak Dries. Jeden z projektantów z tzw. Wielkiej Szóstki z Antwerpii, Dries Van Noten, został bohaterem nowego filmu dokumentalnego. Reżyserią dokumentu zajął się Reiner Holzemer. Twórca spędził u boku belgijskiego projektantka okrągły rok obserwując go przy pracy podczas tworzenia nowych kolekcji, ale również w czasie prywatnych spotkań z przyjaciółmi. >>>
J jak Jimmy Choo. Do sieci trafiła kampania nowej kolekcji Jimmy Choo autorstwa Angelo Pennetta. Kolorowe szpilki marki i połyskujące kopertówki zaprezentowała Amanda Murphy. Całość bogato zdobionych projektów stanowi idealne propozycje na zbliżający się sezon świąteczny i sylwestrowy. >>>
L jak Lily-Rose. Gwiazdą grudniowej okładki VOGUE UK została Lily-Rose Depp. Naturalna, tajemnicza i o świeżej urodzie - tegoroczna ambasadorka CHANEL No. 5 do złudzenia przypomina swoją mamę, Vanessę Paradis, która również była twarzą paryskiej marki i wielokrotnie pozowała do okładek światowych edycji magazynu. >>>
S jak Salsa. Gorąca Kuba, na której w maju odbył się pokaz kolekcji CHANEL Cruise 2017, stanowi niewyczerpane źródło inspiracji dla Karla Lagerfelda, dyrektora kreatywnego paryskiego domu mody. Modelki powróciły na wyspę, tym razem, aby nauczyć się tańczyć salsę w ramach nowej kampanii. >>>
T jak TOPSHOP. Marka słynie z klimatycznych kampanii świątecznych, do których angażowane są najgorętsze nazwiska ze świata modelingu. W tym roku ujrzymy dziewięć nowych twarzy - ikon stylu pokazujących nieograniczone możliwości zestawiania ze sobą elementów kolekcji. >>>
CYTAT TYGODNIA
W czasie tegorocznego sezonu Holiday, kiedy celebrujemy naszą 160. rocznicę istnienia, chcieliśmy po swojemu opowiedzieć historią Thomasa Burberry'ego -pioniera, twórcy, innowatora i człowieka stojącego za ikonicznym trenczem.
Czujemy się dumni z faktu, że możemy podzielić się historią The Tale of Thomas Burberry - jego duch i wizje nadal są w samym sercu wszystkiego, co robimy dzisiaj w Burberry.
- Christopher Bailey o kampanii Burberry Holiday 2016