04
11
2016
Lekcja salsy według CHANEL, czyli kampania Cruise 2016/17
CHANEL Cruise 2017
Gorąca Kuba, na której w maju odbył się pokaz kolekcji CHANEL Cruise 2017, stanowi niewyczerpane źródło inspiracji dla Karla Lagerfelda, dyrektora kreatywnego paryskiego domu mody. Modelki powróciły na wyspę, tym razem, aby nauczyć się tańczyć salsę.
Lansowany właśnie spot reklamowy kolekcji resortowej, dopełniający sesję autorstwa Karla Lagerfelda z udziałem Mici Arganaraz i Stelli Tennant, zatytułowano
La lección de salsa.
W ciągu kilku minut modelki Lindsey Wixson i Binx Walton odbywają krótki kurs tańca razem z profesjonalnym instruktorem salsy prosto z Hawany.
Dostępne w kolekcji zwiewne kreacje pełne żywych barw i kaskadowych falban noszone w duecie z płaskimi dwutonowymi butami typu derby zdają się być stworzone do wykonywania tego zmysłowego, latynoskiego tańca.
CHANEL Cruise 2017
Cała kolekcja Cruise 2017 zainspirowana została energetycznymi kolorami fasad domów na Kubie oraz zwiewnymi krojami wirującymi w rytm muzyki i pozwalającymi przetrwać upały na wyspie. W nowym spocie główną rolę odegrały projekty takie jak wzorzyste dzianinowe topy, bluzy w połyskujące printy, jeansy tie-dye odsłaniające kostki, falbaniaste sukienki i spódnice, koszulki w retro nadruki oraz krótkie żakiety.
Kolekcja Cruise 2016/2017 będzie dostępna
w butikach marki od 14 listopada.