11
06
2017
Modowe podsumowanie tygodnia: #burberry #chanel #jomalone
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
TEMAT TYGODNIA
Raf Simons wielkim zwycięzcą CFDA Fashion Awards 2017 >>>
B jak Burberry Londyński dom mody przygotował nowy, niezwykle ekskluzywny serwis perfumeryjny. W ramach usługi Burberry Bespoke dostępnych jest siedem unikatowych zapachów skomponowanych według życzeń klienta. Każda z mieszanek inspirowana jest żywiołamioraz różnorodnym brytyjskim krajobrazem. >>>
C jak CHANEL. Do sieci trafiła właśnie kolejna odsłona kampanii nowej, przebojowej torebki Gabrielle. Ambasadorką modelu została Willow Smith. Spot z jej udziałem powstał w Tokio, a kadry odkrywają na ekranie klimatyczny miejski pejzaż stolicy Japonii. >>>
D jak Dior. Marka anonsuje wakacyjny sezon nową linią okularów przeciwsłonecznych. Kolekcja DiorSoRealPop czerpie inspiracje ze zdekonstruowanego kształtu typu pantos znanego z modelu DiorSoReal, jednak lustrzanki zostały zastąpione przez transparentne, barwione szkła. >>>
J jak Jo Malone. Legendarna londyńska marka perfumeryjna zaprosiła do współpracy swoją stałą ambasadorkę i brytyjską it-girl, Poppy Delevingne. Tym razem jej zadaniem było odświeżenie dwóch ikonicznych zapachów na lato od Jo Malone: Orange Blossom i Tuberose Angelica. >>>
O jak Ola Rudnicka. Marcin Tyszka jest jednym z ulubionych fotografów VOGUE Portugal i w ramach współpracy z magazynem regularnie zaprasza do sesji polskie modelki. Ostatnio spotkał się na planie z Olą Rudnicką, aby przygotować letni edytorial do czerwcowego numeru. >>>
P jak Prada. Dom mody PRADA ujawnił kolejną odsłonę kampanii stworzonejw ramach projektu Prada 365. Za obiektywem tradycyjnie stanął Willy Vanderperre, a w rolach głównych wystąpiły topowe twarze z różnym stażem w branży. >>>
V jak Versace. Dom mody ujawnił lookbook nowej kolekcji Resort 2018 z udziałem dwóch holenderskich top twarzy i równocześnie ambasadorek marki: Kiki Willems i Marjan Jonkman. Sylwetki zainspirowane zostały świetlistym wybrzeżemi czystym niebem Kalifornii. >>>
CYTAT TYGODNIA
„ ”
Pomysł tej kolekcji pojawił się już na samym początku współpracy z Christopherem, przeszedł on jednak przez wiele różnych kreatywnych etapów i idei. Wiedzieliśmy, że musi on opowiadać historię, być swobodny, nieskrępowany i niczym nieograniczony.
– Francis Kurkdjian o kolekcji Burberry Bespoke