15
03
2015
Modowe podsumowanie tygodnia: #brasserie #polishpower #sycylia
The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
C jak Chanel. Lucia Pica, która kilka tygodni temu została obwołana Global Creative Make-up and Color Designer CHANEL, na jesień proponuje subtelny, przydymiony makijaż w palecie różu, beżu i szarości, stanowiący idealne uzupełnienie tweedowej kolekcji Karla Lagerfelda. >>>
B jak Brasserie. Koncepcja pokazu Chanel fw 2015/16, który tradycyjnie już odbył się w starannie zaaranżowanych wnętrzach paryskiego Grand Palais, tym razem została skonstruowana wokół hasła Brasserie Gabrielle, a wszystko po to, by możliwie jak najlepiej oddać zamysł kolekcji. French Collection jest francuska ponad miarę! >>>
D jak Dior. Makijaż Dior na zimowy sezon oddaje ducha kolekcji, która balansuje między ekspresją kobiecości a graficznym akcentem. Wraca era na podkreślanie kobiecości, zmysłowe spojrzenie i lśniące kucyki. Jak wykreować wybiegowy look we własnej łazience? U nas instrukcja step by step! >>>
L jak LeBRAND. Nowy na polskim rynku LeBRAND powstał w odpowiedzi na potrzeby kobiet ceniących prostą formę, doskonałe wykończenie i szlachetny minimalizm. W sezonie ss 2015 projekty marki zachwycają uniwersalnością – kolekcja obfituje w sylwetki inspirowane stylem z ulic największych światowych metropolii. >>>
P jak Polish Power. Finał fashion weeków fw 2015/16 oznacza jedno – czas na podsumowania! MIUMAG, podobnie jak w poprzednich sezonach, prezentuje zestawienie najlepszych polskich modelek, które zrobiły furorę na wybiegach wszystkich stolic mody. Kto bił pokazowe rekordy, kogo tym razem zabrakło, a komu należy się tytuł najgorętszej debiutantki? >>>
R jak Robert Kupisz. W tym roku Robert Kupisz odkrywa pierwszą oficjalną kampanię swoich projektów. Do stworzenia sesji wizerunkowej Anarchy (lato 2015) projektant zaprosił Marcina Tyszkę. Twarzami kolekcji zostali Anatol Modzelewski i Marta Wieczorek. >>>
S jak Sycylia. Na lato 2015 linia Dolce & Gabbana Beauty rozszerza się o nowe, wyjątkowe pomadki. Dolce Matte Lipstick to seria matowych szminek w aż 13 szczególnych odcieniach czerwieni. Dolce Fire, Dolce Flirt i Dolce Blood, podobnie jak 10 pozostałych kolorów, zostało zainspirowanych sycylijskim klimatem. >>>