31
01
2016
Modowe podsumowanie tygodnia: #barbie #chanel #iampoison
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
TEMAT TYGODNIA
Makijaż CHANEL z pokazu Haute Couture Spring - Summer 2016
A jak Anja. W ramach promocji autorskiego zapachu Original by Anja Rubik, polska top modelka wybrała się do Meksyku. Przy okazji udzieliła wywiadu dla magazynu L'Officiel México. Dwuminutową rozmowę Q & A przeprowadził Felipe Pando. >>>
B jak Barbie. Firma Mattel zawsze proponowała dziewczynkom możliwość wyboru – od 180 różnych zawodów Barbie aż po inspirujące role, niezliczone ubranka oraz dodatki. W kolekcji Barbie Fashionistas pojawiły się trzy nowe sylwetki lalek – wysoka, krągła oraz filigranowa. >>>
D jak Dior Granville. Nadmorskie miasteczko w Normandii zainspirowało Victoire de Castellane – dyrektor kreatywną działu biżuterii w domu mody Dior – do zaprojektowania kolekcji biżuterii. Linia składa się z dwunastu modeli błyskotek (pierścionków, bransolet i kolczyków) oraz dziewięciu zegarków. >>>
K jak KappAhl. KappAhl Sustainable Design Contest to konkurs dla studentów kierunków modowych i związanych z tekstyliami, którzy pragną wziąć udział w tworzeniu przyszłościowych rozwiązań w zakresie zrównoważonego designu. >>>
fot. The Coveteur
M jak Marc O'Polo. Marc O’Polo zabiera nas w lifestyle'owa podróż na Long Islans, gdzie Dree Hemingway i Josh Hartnett inspirują do komfortowego życia blisko natury. Ekscytująca kampania po raz kolejny przywraca do życia udaną koncepcję komunikacyjną marki. >>>
S jak Signature de Chanel. Paryski dom mody zaprezentował w tym tygodniu nie tylko kreacje Haute Couture na sezon spring 2016, ale również wytworną biżuterię Signature de Chanel. Kolekcja złożona jest z 48 luksusowych modeli zdobionychnajwyższej klasy diamentami. >>>
S jak Stella McCartney. Do najnowszej kampanii Stella McCartney ponownie zaangażowano stałą ambasadorkę marki, Natalię Vodianovą. Tym razem jednak rosyjska top piękność nie pozuje solo – towarzyszy jej Mariacarla Boscono, która miała okazję wystąpić m.in. w filmie reklamowym linii H&M x Stella McCartney. >>>
P jak Poison Girl. Dior na sezon Spring - Summer 2016 rozszerza linię zapachów Poison, wprowadzając nowy flanker - Poison Girl. Dynamiczne ujęcia, hipnotyzująca muzyka i wreszcie fabuła - zaskakująco zuchwała historia jednej z miejskich nocy - tak prezentują się film stworzony na potrzeby kampanii. >>>
CYTAT TYGODNIA
„ ”
Punktem wyjścia była sylwetka.
- Karl Lagerfeld o kolekcji CHANEL
Haute Couture Spring - Summer 2016