04
06
2017
Modowe podsumowanie tygodnia: #arket #dkny #alexachung
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
TEMAT TYGODNIA
Alexa Chung debiutuje z własną marką >>>
A jak Arket. Potwierdzono, że do portfolio Hennes & Mauritz AB trafi kolejna, jedenastka już marka – ARKET. Jej nazwa oznacza w języku szwedzkim kartkę papieru, co nawiązuje do skandynawskiej filozofii funkcjonalności i minimalizmu. >>>
B jak BaByliss. Automatyczna lokówka BaByliss Paris Curl Secret 2 z nowymi, wymiennymi głowicami o różnych średnicach jest gwarancją perfekcyjnych rezultatów - jak po wizycie u fryzjera. >>>
B jak BIZUU. Duet BIZUU powraca z przewodnim motywem ostatniej kolekcji Girls Power! - Power Puff i odsłania karty nowej kampanii. Kapsułowa linia BIZUU x PowerPuffGirls stanowi nawiązanie do ponadczasowej kreskówki Atomówki. >>>
C jak CHANEL. Dom mody świętuje rok Mademoiselle. Obok torebki Gabrielle, nowych perfum i spotów na temat życia legendarnej założycielki, marka prezentuje także odświeżoną wersję zegarka J12. >>>
D jak Dioraddict. Premierowa propozycja czerpie inspiracje z klasycznej linii My Lady Dior, jednak otrzymała unowocześnioną formę przystającą do energicznego stylu życia współczesnych kobiet z wielkich miast. >>>
H jak Hermès. Jedna z odsłon Hermès Birkin została okrzyknięta najdroższą torebką świata. Projekt osiągnął właśnie zawrotną cenę na aukcji. Himalaya Niloticus Crocodile Diamond Birkin 30 poszła pod młotek w domu aukcyjnym Christie's w Hong Kongu, gdzie sprzedała się za... >>>
L jak Longchamp. Marka Longchamp zaprosiła do współpracy wszechstronnego francuskiego artystę Juliena Calot, który słynie z celebrowania surferskiej kultury w swoich pracach. W efekcie powstała specjalna kolekcja jedwabnych apaszek. >>>
CYTAT TYGODNIA
„ ”
Zakochałem się w DKNY odkąd po raz pierwszy zobaczyłem kultowe
zdjęcie dziewczyny i chłopaka z deskami surfingowymi idących Madison.
Tak znalazłem miłość życia. Pewna szalona dziewczyna z zespołu digital
DKNY zapytała mnie, czy nie pomógłbym im przy odświeżeniu kultowego
zapachu jabłka. Zgodziłem się bez wahania! Narysowałem kilka szkiców,
które spodobały się DKNY na moim Instagramie i... tak to się zaczęło!
Projekt wygląda super, a moi synkowie uwielbiają te zapachy!
- Donald Robertson o współpracy z DKNY