29
03
2015
Modowe podsumowanie tygodnia: #anjarubik #bonton #dkny
The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
A jak Anja Rubik. Emmanuelle Alt uwielbia Mario Testino, Mario Testino kocha Anję Rubik, Anja Rubik nie boi się zdjęć z erotycznym twistem! Efekt ostatniej współpracy tego wyjątkowego trio można oglądać na łamach kwietniowego numeru VOGUE Paris, w elektryzującym edytorialu zatytułowanym 5 à 7. >>>
B jak Bon Ton. Dorothea Johnson - światowej sławy ekspertka w dziedzinie etykiety, założycielka szkoły dobrych manier w Waszyngtonie, a prywatnie babcia Liv Tyler, gwiazdy amerykańskiego kina. We dwie stworzyły wyjątkową, totalnie współczesną książkę traktującą o dobrym wychowaniu - w domu, pracy, restauracji, teatrze, sklepie... >>>
C jak Chanel. Paryski dom mody ogłosił szczegóły nowej polityki. Obecnie ceny chanelowskich dodatków mają być jednakowe na całym świecie, co znaczy, że w paryskim butiku zapłacimy za najświeższy egzemplarz Chanel Boy tyle samo ile w innej, dowolnej części globu. Przykładowo, cena modelu Boy w krajach europejskich dotychczas wynosiła 3100 euro, a teraz dobije do 3720 euro. >>>
D jak DKNY. Tegoroczna wiosna upłynie pod znakiem prawdziwej uczty dla zmysłów! DKNY serwuje wybór zachwycająco słodkich zapachów inspirowanych odświeżającymi i smakowitymi sorbetami. Trzy perfumy z limitowanej kolekcji Delicious Delights, zabarwione na purpurowo, pomarańczowo i zielono, umieszczono w buteleczkach z mrożonego szkła. >>>
H jak H&M. Fantastyczna wiadomość dla wszystkich miłośników wirtualnych zakupów! 26 marca H&M otworzył długo wyczekiwany sklep online w Polsce, w którym można znaleźć kompletną kolekcję marki – od linii dla niej i dla niego, przez ubranka dziecięce, aż po akcesoria H&M Home. Dodatkowo, przez cały rok klienci skorzystają z wyjątkowych ofert dostępnych wyłącznie w sprzedaży internetowej. >>>
G jak Glenn Strömberg. Lato na południu Włoch wymaga specjalnej oprawy. Miękki len, dużo bawełny, odrobina denimu i masa wyjątkowych, wakacyjnych akcesoriów, takich jak okulary przeciwsłoneczne, słomkowa fedora czy skórzany pasek... Kolekcja Glenna Strömberga dla KappAhl na sezon Spring - Summer 2015 jest kwintesencją męskiego szyku w urlopowym wydaniu. >>>
M jak Magdalena Frąckowiak. Polska top modelka została twarzą BVLGARI Aqua Divina! Portret autorstwa Marka Segala jednoznacznie nawiązuje do słynnego obrazu Narodziny Venus Botticelli'ego. Wynurzająca się z wody Magdalena olśniewa zmysłowym pięknem, które wspaniale podkreśla charakter kwiatowo-wodnej kompozycji ukrytej we flakonie w kształcie muszli. >>>
T jak Tiffi. Położony niezwykle urokliwie, bo nad brzegiem najdłuższego jeziora w Polsce, GrandHotel Tiffi w Iławie, doskonale wkomponował się w otaczającą go naturę. Gości rozpieszczają przestronne, luksusowo urządzone wnętrza, w których kontrastują ciepło drewna oraz dostojność kamiennych posadzek i komfortowych mebli. >>>
Y jak YSL. Każdego roku dom mody YSL proponuje limitowaną kolekcję bestsellerów, czyli najlepiej sprzedających się kosmetyków marki, które kochają wszyscy topowi makijażyści i wszystkie stylowe dziewczyny. I tak, na wiosnę 2015 powstała specjalna linia do makijażu, którą tworzy kultowy Touch Éclat i cienie Couture Palette. >>>