10
01
2016
Modowe podsumowanie tygodnia: #anja #hanneli #dior #lilyrose
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
TEMAT TYGODNIA
Kampanie SS 2016: Wszystkie ujawniane ujęcia
A jak Anja & Sasha. Na okładce lutowego VOGUE China pojawiły się dwie europejskie supermodelki – Sasha Pivovarova i Anja Rubik. Przed obiektywem Chen Man modelki pozują w romantycznych, falbaniastych kreacjach Etro w odcieniach złota, beżu i oranżu. >>>
G jak Glowing Gardens. Makijaż Dior na sezon Spring 2016, inspirowany jest kwitnącymi ogrodami francuskiego Granville. Kolekcja czerpie inspiracje z soczystych, kwiecistych barw połyskujących w wiosennym blasku. >>>
H jak Hanneli. Dior, prezentując możliwości wiosennej kolekcji Glowing Gardens, do współpracy po raz kolejny zaprosił blogerkę i instagramerkę Hanneli Mustaparta. Obejrzyj film, by dowiedzieć się, jakich kosmetyków użyła. >>>
L jak Lily-Rose Depp. Katie Grand, redaktor naczelna brytyjskiego magazynu LOVE, ma oko do nowych, topowych twarzy. Tym razem na łamach jej pisma debiutuje 16-letnia Lily-Rose, która została gwiazdą najnowszego numeru na sezon ss 2016. >>>
T jak Towel Series. Mario Testino wykonał już 100 portretów z ręcznikiem, ale to nie koniec tego wciąż trwającego projektu. Do zainicjowania wyjątkowej serii zainspirowała go wieloletnia muza i przyjaciółka – Kate Moss, którą przyłapał za kulisami jednej z sesji, owiniętą jedynie w szlafrok i biały ręcznik. >>>
V jak V Magazine. Najnowszy V Magazine – #99 Spring Preview 2016 – to edycja, którego gościnną redaktor naczelną została Lady Gaga. Postanowiła ona zainscenizować spotkanie dwóch wybitnych postaci: Karla Lagerfelda i Hedi Slimane'a. >>>
CYTAT TYGODNIA
„ ”
Kate była odpowiedzialna za włosy, makijaż, stylizację i to ona zarządzała teamem producentów. Daria natomiast została dyrektorem kreatywnym, art directorem, fotografem i naczelną wizjonerką.
Wymiana energii, jaka dokonywała się między nimi, była czymś, czego nigdy wcześniej nie doświadczyłem. Jest powód, dla którego kobiety chcą być, ubierać się i zachowywać jak Daria i Kate. Obie mają w sobie to coś.
- Brett Ramey, vice president of creative Equipment
o kampanii z udziałem Darii Werbowy i Kate Moss