11
01
2015
Modowe podsumowanie tygodnia: #alexa #chance #pirelli
The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
A jak Alexa. Kocha denim, muzykę i retro klimaty. Jak zatem inaczej miałoby wyglądać video promujące dżinsową kolekcję Alexy Chung dla AG Jeans? Film powstał z inicjatywy mytheresa.com - platformy online z ubraniami i akcesoriami od projektantów, na której stroje będą dostępne, a wizję butiku - spójną z wizerunkiem londyńskiej it girl - zrealizowała Gia Coppola. >>>
B jak Brooklyn Beckham. Polska marka Reserved jako pierwsza na świecie zdecydowała się zaangażować go do kampanii reklamowej. Syn Vicky i Davida został twarzą wiosennej kolekcji Reserved Young Fashion Lab zatytułowanej Volcano Explosion, w której zamiłowanie do sportu spotyka się z modowym kontekstem. Zdjęcia powstały w Londynie, a za obiektywem stanął Kacper Kasprzyk. >>>
C jak Chance. Szczęście jest nieprzewidywalne, ale CHANEL udało się uchwycić jego zapach! W tym roku kultowy flakon wraca w nowych rozmiarach i limitowanych edycjach. Paryski dom mody odsłania trzy buteleczki 35 ml - wszystkie możesz mieć zawsze pod ręką bez konieczności dokonywania wyboru. >>>
D jak Dior. W sezonie ss 2015 Raf Simons nie rezygnuje z reklamowej koncepcji, z którą wystartował na początku 2013, czyli niecały rok po objęciu sterów Dior. Od tego czasu kampanie paryskiego domu mody urzekają niezwykłą gracją i lekkością. Tym razem pozują Julia Nobis, Lexi Boling i Natalie Westling. >>>
M jak My Calvins. Na kartach kampanii Calvin Klein Jeans & Underwear ss 2015 ponownie można oglądać Larę Stone, ale tym razem partneruje jej o 11 lat młodszy idol nastolatek, Justin Bieber. Gwiazdor pręży wytatuowane muskuły nie tylko na czarno-białych zdjęciach, ale także w rockandrollowym spocie #mycalvins prezentującym jego własny popis gry na perkusji. >>>
S jak Steve Madden. To nie tylko marka - to styl życia. Steve Madden posiada 124 sklepy detaliczne w Stanach Zjednoczonych, a dystrybucja obejmuje także domy towarowe, sklepy specjalistyczne, sieci handlowe. Poza granicami USA buty marek należących do Steve'a Maddena są sprzedawane w ponad 200 sklepach i w ponad 50 krajach. Na wiosnę 2015 także w Polsce. >>>
K jak Kate Moss. Są w świecie mody magiczne duety, których współpraca zdaje się być odgórnie skazana na sukces. Tak zdarza się zawsze, gdy w studiu zdjęciowym stają po dwóch stronach obiektywu Kate Moss i Peter Lindbergh. Ostatnio mieli okazję spotkać się przy okazji klimatycznej sesji dla VOGUE Italia. >>>
J jak Jimmy Choo. W każdym sezonie słynny szewc projektuje specjalną kolekcję Bridal we wszystkich odcieniach bieli, srebra i złota? W tym roku nowością jest usługa personalizacji pantofelków, która umożliwia realizację autorskiego projektu z wykorzystaniem różnych kolorów, tkanin, faktur, wykończeń i monogramów. >>>
M jak Marc Jacobs. Mamy wszystkie ujęcia z kampanii ss 2015! Krótkie, czarne peruki i makijaż w stylu no make up sprawiły, że w dziewięciu modelkach trudno rozpoznać gwiazdy znane z okładek VOGUE'a. Obok Anji Rubik pozują Kendall Jenner, Adriana Lima, Issa Lish, Jessica Stam, Anna Ewers, Natasha Poly, Karlie Kloss oraz Joan Smalls. >>>
P jak Pirelli. Nowy rok, czas na nowy Kalendarz Pirelli! Na kartach 42. edycji kultowej publikacji królują fetysze, przezroczystości, styl pin up i lakierowana skóra rodem z lat 80., a wystylizowaną przez Carine Roitfeld całość sfotografował Steven Meisel. Przed jego obiektywem stanęło dwanaście najgorętszych piękności, w tym pierwsza w historii modelka plus siz. >>>
S jak Sonia Rykiel. Julie de Libran może być dumna ze swojej pierwszej kampanii, jaką stworzyła pod szyldem domu mody Sonia Rykiel. Nowa dyrektor kreatywna postawiła przed obiektywem Jürgena Teller'a przebojowy duet londyńskich sióstr - Lizzy i Georgię May Jagger. >>>
T jak Topshop. Wraz z początkiem nowego roku marka prezentuje trzecią odsłonę kampanii z udziałem londyńskiej IT Girl, Cary Delevingne. Podobnie jak w poprzednich sezonach, modelka pozuje przed obiektywem Alasdair McLellan, choć tło sesji jest już zupełnie inne niż ostatnio. >>>