01
07
2015
Modowa rodzina H&M - nowa marka fashion & linia beauty
H&M x Sincerely Jules
Rodzina H&M powiększa się! Do znanych marek należących do tego szwedzkiego giganta ma dołączyć kolejna.
Jak zapowiedział dyrektor generalny Karl-Johan Persson, H&M odkryje swoje nowe oblicze już w 2017 roku. Marka, która wówczas rozpocznie działalność, ma być czymś zupełnie innym niż jej siostrzane brandy. Szczegóły nie są jeszcze znane, ale znając imponujące dokonania H&M, można spodziewać się czegoś naprawdę interesującego.
To jednak nie koniec newsów – skandynawska sieć otwiera swoje podwoje także dla kosmetyko-maniaków. Już jesienią tego roku do asortymentu marki wejdzie nowa linia kosmetyczna sygnowana logo H&M. Będą to kosmetyki kolorowe do makijażu, akcesoria kosmetyczne, produkty pielęgnacyjne do twarzy i ciała, specyfiki do kąpieli i do stylizacji włosów.
Co sezon, dodawane będą także limitowane edycje wybranych produktów. Całość składać się będzie z 700 nowych produktów i zostanie podzielona na dwie części. Pierwszą będą stanowić kosmetyki premium wysokiej jakości inspirowane wybiegowymi trendami, druga natomiast – Conscious, odwoływać się będzie do ekologicznej misji H&M, z której marka ta jest znana. Będą to kosmetyki organiczne certyfikowane renomowanym znakiem Ecoert.
H&M x Sincerely Jules
H&M odeszło do strategii jednej marki, na rzecz budowania portfolio produktowego składającego się z wielu marek. Obecnie H&M Hennes & Mauritz AB (bo tak brzmi pełna nazwa grupy) oferuje swoje produkty pod szyldami następujących siedmiu niezależnych marek: H&M, COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, & Other Stories, H&M Home.
Każda indywidualna marka jest nastawiona na inny target. Dzięki strategii wielu gałęzi grupa H&M ma możliwość zdobycia i utrzymania klientów z rożnych segmentów, co pomaga rozwinąć nowe możliwości dla każdego jej elementu.
H&M
Podstawowa marka dba o wizerunek marki inkluzywnej, dostępnej dla każdego. Klucz to przede wszystkim niskie ceny i mnogość fasonów, czyli moda dla każdego. Brand nastawiony jest na zróżnicowanych klientów poprzez produkcję odzieży dla wielu segmentów rynku, w tym dzieci, mężczyzn oraz kobiety.
Poza ubraniami, H&M oferuje także kolekcje bielizny, akcesoriów i dodatków (torebki, buty, biżuteria etc.), kosmetyków i odzieży sportowej. W sferze mody damskiej panuje ogromne zróżnicowanie produktów, dzięki wypuszczaniu kilku linii, zarówno stałych, jak i czasowych. Można wśród nich wyróżnić, np. Basic (bazowe fasony na co dzień), MAMA (odzież dla kobiet w ciąży), Divided (ubrania dla nastolatek), Trend (fasony inspirowane najnowszymi trendami), L.O.G.G (casualowe, codzienne stroje) i BB (Big is Beautiful - odzież dla kobiet o pełnych kształtach w rozmiarach 44 +).
H&M Home
H&M Home
H&M Home to akcesoria i gadżety do domu oraz elementy wystroju wnętrz. Marka nie jest jeszcze powszechnie dostępna we wszystkich krajach, w których znajdują się sklepy H&M, ale ich produkty można zamawiać także przez Internet.
COS
To jedna z nowszych marek w grupie. Jest nastawiona na klienta premium, mającego zarobki znacznie większe od przeciętnych – ceny odzieży są tutaj wyższe niż w przypadku podstawowej marki H&M.
Minimalistyczne, nowoczesne i funkcjonalne – oto COS w pigułce. Marka stawia na wysoką jakość, która ma zadanie przetrwać więcej niż jeden sezon oraz na ponadczasowe fasony niepoddające się tymczasowym, przemijającym trendom.
Weekday
Weekday oferuje przede wszystkim jeansy w każdym możliwym fasonie i kolorze: od klasycznych rozszerzanych, poprzez proste, rurki czy modele z wysokim stanem. W ich asortymencie można znaleźć także bazowe topy, proste koszule i strukturalne płaszcze, które idealnie dopełniają denimowy look. Całość inspirowana jest skandynawskim stylem o nowoczesnym i minimalistycznym charakterze, stawiającym albo na gładkie modele, albo mocne, graficzne wzory.
Cheap Monday
To prawdziwie skandynawska streetwearowa marka, inspirowana ulicznym stylem młodych ludzi ze Sztokholmu czy Helsinek. Marka stawia na jeans i casualowe fasony – wygodne, codzienne, stylowe, ale nie wymagające specjalnej oprawy. Niskie ceny i ozdoba w postaci charakterystycznej czaszki – to cechy charakterystyczne Cheap Monday.
& Other Stories
Jest to jak na razie najnowsza marka całej grupy, wylansowana w 2013 roku. W ich asortymencie można znaleźć ubrania, buty, akcesoria, kosmetyki, torebki i biżuterię. Wszystko wykonane jest z dbałością o szczegóły i w stonowanych barwach. Markę charakteryzuje wysoka jakość i nowoczesne krawiectwo, ale też większa przystępność projektów niż w przypadku bardziej wymagających fasonów spod znaku COS.
Monki
Monki oferuje odzież głównie dla młodzieży pełną skandynawskich odniesień. W ich sklepach można ubrać się w grube swetry, długie tuniki, luźne spodnie, kapelusze, a wszystko w feerii kolorów i ozdobione w zabawne wzory. Odzież spod szyldu Monki to graficzna zabawa i gra fasonami, nie tylko dla nastolatek.