07
02
2023
Moda dla psów: Rośnie rynek ubranek dla czworonogów
Hermès
Niezbędne akcesoria oraz szyte na miarę ubranka –
moda dla psów i kotów notuje w ostatnim czasie
zwiększone zainteresowanie wśród konsumentów.
Według portalu WWD, globalny rynek produktów dla zwierząt
domowych sięgnie wartości 36.89 miliona dolarów do 2025 roku.
Nie dziwi więc fakt, że kolejne marki sieciowe, high end oraz luksusowe domy mody dołączają do trendu i wprowadzają do swojego portfolio ofertę dedykowaną dla czworonogów. Od jednorazowych kolekcji kapsułowych i kolaboracji ze znanymi markami produktów dla zwierząt, po stałe linie z pełnym asortymentem dla czworonogów – brandy na różne sposoby odkrywają możliwości projektów dla pupili.
Gucci
W ramach Pet Collection pojawiają się zarówno praktyczne
akcesoria, takie jak smycze, obroże, miski, legowiska, ciepłe
okrycia czy produkty do pielęgnacji, jak również zabawne
ubranka, np. muszki, czapeczki czy przebrania halloweenowe.
Do najpopularniejszych tkanin stosowanych w modzie dla psów i kotów należą jedwab, bawełna, wełna oraz materiały pikowane. Ich celem jest ogrzewanie i odprowadzanie wilgoci lub też ochrona przed insektami. Oferta dla pupili pojawiła się już m.in. w sklepach Zara Home oraz H&M. Debiutanckie linię Pet Collection niedawno wprowadzili również Hugo Boss, Hermès, Gucci, Prada, Moschino czy Cèline.
Fani brandów mogą przebierać wśród logowanych
smyczy i obroży, dekoracyjnych płaszczyków
oraz luksusowych legowisk.
Cèline
Hugo Boss
Moschino
Hermès
Hermès
Gucci
Cèline
Cèline
Hugo Boss
Moschino
Hermès